تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805220501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام تعلیم و تربیت درصدد تبلور استعدادهای دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش وپرورش نظام تعلیم و تربیت درصدد تبلور استعدادهای دانش آموزان است زنجان- ایرنا - مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت در صدد تبلور استعدادهای دانش آموزان است و باید این استعدادها شناسانده و هدایت شوند.


به گزارش ایرنا، مهدی علی اکبرزاده روزچهارشنبه درهمایش مربیان پرورشی استان زنجان افزود: استعدادهای نهفته در دانش آموزان، برای بروز و بالقوه شدن نیازمند برنامه ریزی است.
وی شاهکار تعلیم و تربیت را تربیت انسان ذکر کرد و یادآورشد: هدف نظام تعلیم و تربیت، تربیت سرود خوان، آهنگ ساز و یا هنرپیشه نیست و این نظام وظیفه ای فراتر دارد و درصدد پرورش استعدادها نهفته در دانش آموزان و شناساندن آن در جامعه است.
علی اکبرزاده تصریح کرد: دنیای کنونی دارای انواع رسانه ها و سایت های مجازی است که قرار گرفتن در امواج این رسانه ها، مربیان را ناگزیر می کند تا قدرت تجزیه و تحلیل در برابر این رسانه ها و سایت ها را داشته باشند تا مصونیت رسانه ای محقق شود.
مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: عدم بروز عکس العمل در برابر رسانه های بیگانگان، نشات گرفته از عدم تقویت اطلاعات است که باید با استعانت از قرآن کریم این مهم تقویت شود.
علی اکبرزاده، قرآن را کتاب زبان عقل بیان و ابرازکرد: یکی از مهمترین راههای تربیت فرزندان این مرز و بوم استفاده از ابزارهای هنری است.
وی تاکید کرد: دانش آموزان به یادگیری مطالب از طریق هنر تمایل بیشتری دارند، چرا که ابزار هنر بهترین راه برای ارایه عقاید و نظرات است.
علی اکبر زاده متذکر شد: باشناخت و استفاده از ابزار هنر می توان در برابر هجمه های بیگانگان مصون بود.
مدیرکل فرهنگی هنری وزرات آموزش و پرورش، از اینترنت و رسانه های غربی به عنوان چاقوی دو لبه ای نام برد که می توانند دارای منافع و معایب خاص خود باشد.
علی اکبر زاده افزود: تکنولوژی مضر نیست بلکه این انسان ها هستند که با استفاده نادرست، آن را مضر کرده اند که باید از علم و دانش روز، به نفع کشور بهره برد.
وی ادامه داد: همه مربیان و مسلمانان برای پوستن به جمع سربازان امام زمان(عج) نیازمند عالم شدن هستند، چرا که امام عصر(عج) با علم و دانش روز ظهور کرده و با علم و تکنولوژی جهان را تسخیر خواهد کرد.
فعالیت های فرهنگی هنری در زنجان در کیفی بخشی می شود
در ادامه این مراسم معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باوجود محدودیت در منابع مالی، هیچ یک از فعالیت های فرهنگی هنری این اداره کل تعطیل نشده است و اجازه کم رنگ شدن این فعالیت ها داده نخواهد شد.
نبی اله رضایی افزود: 120 مربی پرورشی در استان زنجان، با عزم و اراده ملی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان در تلاش هستند.
وی از افزایش مشارکت 20 درصدی دانش آموزان استان در مسابقات فرهنگی هنری خبر داد و گفت: پنج کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان با بیش از 70 درصد تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت قرار دارد.
**کانون های فرهنگی و تربیتی کشور، احیا می شوند
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: همه کانون ها و اردوگاه های فرهنگی و تربیتی کشور، بعد از رکودی موقت دوباره احیا می شوند.
مهدی علی اکبرزاده افزود: هم اکنون بیش از 300 اردوگاه، یک هزار و 200 کانون فرهنگی و تربیتی و 20 هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت در کشور فعال است.
وی یادآورشد: با در پیش گرفتن رویکرد فرهنگ و جهادی این اردوگاه ها که پیش از این از رکود رنج می برد به سرعت احیا و فعال می شوند.
علی اکبرزاده با بیان اینکه هر کشور با هویت فر هنگی خود شناخته می شود، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد با مشارکت دادن دانش آموزان در برنامه های فرهنگی، از توانمندی آنان در این عرصه استفاده کند.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خلق آثار فرهنگی و هنری را موجب ماندگاری این آثا عنوان کرد و گفت: این وزارت خانه به دنبال تربیت انسان و شناساندن معیارهای انسانیت به افراد است.
وی با بیان اینکه پیامبران و اهل بیت معصومین(ع) رسالت تربیت انسان ها را بر عهده داشتند، بر لزوم فراهم سازی بستر رشد و شکوفایی انسان ها متناسب با معیارهای جامعه اسلامی در کشور تاکید کرد.
علی اکبر زاده ارتقای سطح علمی و دستیابی به داشن روز را مطالبه مربیان پرورشی کشور عنوان کرد.
7325/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن