تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده خمین در مجلس: طرفداران تجزیه عراق در دام آمریکا گرفتار شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده خمین در مجلس: طرفداران تجزیه عراق در دام آمریکا گرفتار شده اند تهران - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فتنه داعش مورد حمایت آمریکا و همپیمانانش است، گفت: فرصت طلبانی که نغمه شوم تجزیه عراق را سر می دهند، باید بدانند در دام فریب آمریکا گرفتار شده اند و مردم این کشور بزودی پاسخ خیانت آنها را خواهند داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدابراهیم رضایی» در نطق میان دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس اظهار داشت: فتنه داعش و حامیان گسترده جهانی آن امروز مردم سوریه و عراق را به رنج بزرگی گرفتار کرده است.
وی تصریح کرد: این عناصر «انگلیسی ساخته»، امروز توسط آمریکا، اسراییل و عربستان فربه شده اند و مورد حمایت حاکمان نادان ترکیه، اردن و قطر قرار دارند همانند مارهای جادوگران فرعونی هیبت ظاهری دارند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: گروهک تروریستی داعش با کمی تامل، تدبیر، مجاهدت به سادگی نابود شدنی است و بنابراین در برابر آنان باید صریح تصمیم گیری و غائله آنها را جمع کرد و نباید به آنها هیچ فرصتی داد تا هزینه ماندنشان برای جهان اسلام زیاد شود.
رضایی خاطرنشان کرد: از حاکمان کشور مسلمان همسایه ترکیه انتظار می رود بیش از این در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکرده و بدانند که قطعا تاریخ این صفحات خیانت وار را ثبت و فراموش نخواهد کرد.

** با ساز و کار موجود اهداف اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی نجات بخش ملت و کشور است و باید با عزم و اراده ملی و مدیریت جهادی به سمت فتح قله های بلند آن حرکت کنیم.
رضایی با طرح این پرسش که «آیا با ساز و کار موجود چنین اتفاقی خواهد افتاد»، افزود: قاطعانه می گویم با وضعیت فعلی قوه مجریه هرگز آرمان های بلند و اهداف عمیق اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود و باید برای این حرکت عظیم سازمان خاص تعریف شود، زیرا این محتوا در ظرف های موجود نمی گنجد.
وی، خواستار استفاده از تجارب مدیریت جهادی در دهه اول انقلاب برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور شد و تاکید کرد که خوشبختانه افراد آن دوران هنوز هستند و سرمایه های نظام به شمار می روند.

** ضرورت مقابله با فساد سیستمی
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ تخریب فرهنگ ملی با ترویج اباهه گری اتفاق نامبارک و غم انگیزی است.
رضایی افزود: مشاهده گروه جوان کشور در مجامع عمومی در حال قلیان کشی و بیکاری، بی تحرکی، مسوولیت ناپذیری آنان گناهی بزرگ و نابخشودنی برای کسانی است که زمینه ساز و عامل این انحراف هستند.
وی از مسوولان در دولت و مجلس خواست تا چاره ای بیاندیشند و انقلابی عمل کنند که فردا دیر است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی همچنین با یادآوری این نکته که «مسوولان می گویند امروز فساد سیستمی شده است»، اظهار داشت: این خبر ناگواری است که طی این سال ها به علت مسامحه در برخورد با گروه های فاسد امروز با غده های سرطانی فاسد مواجه هستیم.
رضایی تاکید کرد: اگر برخورد با فساد به موقع و با جدیت نباشد از مفسدین عقب مانده و منفعلانه عمل می شود که این امر موجب تخریب اقتصاد و اعتماد مردم خواهد شد و بنابراین نباید اجازه داد فسادهای کوچک شکل گیرد و تبدیل به غول های فاسد شود.
وی افزود: ریشه همه گرفتاری های کشور این است که در ساختار حاکمیت الهی نظام مسوولان در سطوح مختلف و در قوای سه گانه وارد می شوند و سوگند می خورند که خادم و وفادار باشند؛ اینها بر سر سفره نظام می نشینند و بهره می برند و دارای وجهه و اعتبار و موقعیت اجتماعی می شوند اما وقتی کمی بزرگ می شوند هر آنچه که دلشان می خواهند می گویند و عمل می کنند و بر خلاف مصالح و منافع ملی به پیش می روند و در مسیر بی وفایی و عهد شکنی قدم می گذارند.
نماینده مردم خمین در مجلس افزود: آنها وقتی در بالاترین سطوح قرار می گیرند، نقش اپوزیسیون به خود می گیرند و به نظام و ملت، امام راحل و آرمان های آن خیانت می کنند؛ برخی از آنها دانسته خیانت می کنند و برخی با عمل قبح دار و منش احمقانه به نظام لطمه می زنند و موجب یاس مردم و ضعف در نظام می شوند که هر دو گروه به نظام لطمه می زنند.
رضایی، راه دچار نشدن به این بیماری و در امان ماندن خدمتگزاران نظام اسلامی را عمل در قالب سیاست ها و تدابیر برگرفته از ولایت فقیه دانست.

** دولت با عناصر فتنه گر برخورد کند
نماینده مردم خمین در مجلس با یادآوری برگزاری یک گردهمایی در شهرستان اراک همچنین گفت: اگر دولت تدبیر نکند این موضوعات موجب نگرانی مردم و حاشیه سازی گسترده برای دولت خواهد شد.
رضایی درباره این گردهمایی توضیح داد: عده ای عناصر فتنه گر در شهر اراک جمع شده و به اهانت به مسوولان نظام، بسیج، سپاه و روحانیت پرداختند و به دنبال فتنه و شکاف در جامعه بودند.
وی ادامه داد: آنها همزمان با فتنه داعش در سوریه و عراق به دنبال حاشیه سازی برای دولت هستند.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم تاکید کرد: این ها دولت را وامدار خود معرفی کرده و باج خواهی می کنند و با شعارهای ساختار شکن در حمایت از سران فتنه بی آبرو، وطن فروش و خائن به نظام اهانت می کنند.
رضایی ادامه داد: این عناصر متوهم با پررویی رای مردم به رییس جمهوری را متعلق به خود می دانند.
وی افزود: البته از استاندار که با ترک این جلسه نشان داد که نه دولت از آنهاست و نه از آنها حمایت می کند، تشکر می کنم.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد که از رییس جمهوری و دولت خدمتگزار انتظار می رود قاطعانه این مفسدان را که خود را بر مرکب دولت آویزان کرده اند، طرد کند و ریشه فتنه را بخشکاند تا فرصت سوءاستفاده از آنها گرفته شود.
رضایی تاکید کرد: در این مقطع از تاریخ کشور، ضرورت وحدت و انسجام در ساختار نظام و میان قوا بر محور ولایت بیش از مقاطع دیگر است؛ دشمنان در مقابل ما متحد هستند و ما باید با اتحاد در برابر آنها شر آنان را دفع کنیم و به شیاطین اجازه فتنه ندهیم.
سیام**2025**1336

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن