تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804262243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈهشدار مدیران آب: بحران آب پیش روی هرمزگانˈ تیتر نخست روزنامه صبح ساحل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به تیترهای روزنامه صبح ساحل ودریا: ˈهشدار مدیران آب: بحران آب پیش روی هرمزگانˈ تیتر نخست روزنامه صبح ساحل بندرعباس- ایرنا - روزنامه صبح ساحل در تیتر صفحه نخست چهارم تیرماه خود در شماره 2755 ˈبحران آب پیش روی هرمزگان هشداری از سوی مدیران آب استانˈ به چاپ رسانده است.


به گزارش ایرنا، این گزارش که به مناسبت هفته صرفه جویی (یکم تا هفتم تیرماه)درصفحه سوم وچهارم گروه اقتصادی این نشریه منتشر شده است از قول استاندارهرمزگان آورده است: پایین بودن تعرفه های آب باتوجه به اهمیت آب به عنوان عامل توسعه ورفاه یک جامعه ناعادلانه است.
جاسم جادری در نشست با مدیران آب استان با اشاره به وضعیت نگران کننده منابع آبی استان، کم آبی را یک بحران عمومی در کشور دانست واظهارکرد: در حال حاضر 517 شهر در کشور با چالش کم آبی مواجه اند که دراین استان 12 شهر در معرض تنش کم آبی قرار دارند.
وی ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب از جمله دغدغه های جدی دانست که مسوولان آب استان باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل آب وفاضلاب شهری هرمزگان نیز با اشاره به اینکه 12 شهر در استان با بحران کم آبی مواجه هستند، گفته است: صرفه جویی کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و آب به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی، در افکار عمومی و رسانه ها نقش ویژه ای در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی دارد.
حسین خادمی افزود: متوسط سرانه تولید آب در کشورهای پرآب جهان 200 لیتر در شبانه روز است در حالی که این رقم در ایران 250 لیتر و در هرمزگان 50 درصد بالاتر (300 لیتر) در شبانه روز است که این مسئله مشکلاتی را برای بخش تامین آب شهرها ایجاد کرده و سبب تحمیل هزینه های گزافی بر این شرکت شده است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی نیز بیان کرد: بیشترین عامل در کمبود و نبود آب در روستا عدم استفاده صحیح از آب است که در صورت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی می توان به میزان قابل توجهی از هدر رفت آب در روستاها جلوگیری کرد.
عبدالحمید حمزه پور افزود: بحران کم آبی دراستان وجود دارد که به عنوان یک تهدید جدی باید به آن نگریست.
ˈهرمزگان درصدر استان های جوان کشورˈ، ˈتاکسیرانان متخلف جریمه می شوندˈ، ˈوزیر کشور: 95 درصد زنان کشور به حجاب معتقدندˈ، ˈمهرانه مهین ترابی بازیگر سینما: الگی آنتن پر نکنیمˈ، ˈسرمربی تیم ملی بوسنی: به فکر پیروزی پرگل هستیمˈ، ˈقایق 20 میلیاردی به گِل نشستˈ و ˈروایت دردناک از مرگ جوانی در بندرعباسˈ از مهم ترین تیترهای روزنامه صبح ساحل درچهارم تیراست که درصفحه های مختلف این نشریه به آن پرداخته است.
روزنامه دریا نیز در روز چهارشنبه چهارم تیرماه تیتر ˈنان در بندرعباس سه نرخی می شود از قول فرماندارˈ به چاپ رسانده است.
احمد مرادی درهمایش هم اندیشی پخت نان با کیفیت در بندرعباس که با حضور نانوایان برگزار شده، گفته است: باتوجه به قرارگرفتن کیفیت پخت نان در سه بخش نان باکیفیت خوب، متوسط و ضعیف؛ قیمت نان هم سه نرخی می شود.
مرادی افزود: درحال بررسی روند اجرائی این طرح هستیم و نانوایان برای بهره مندی از جدول نرخ بالاتر، نانوایان بایستی کیفیت پخت نان خود را ارتقا دهند. مرادی همچنین گلایه مردم از کاهش کیفیت نان را تایید کرد و از نانوایان خواست کیفیت پخت را افزایش دهند.
تشدید برخورد با قاچاقچیان آب درهرمزگان ازقول مدیرعامل آب منطقه ای، آغاز نوسازی تاکسی های فرسود در بندرعباس این راهم مدیرعامل تاکسیرانی گفته است، تاکیدی بر ماندن فوتبال شهرداری ندارم از قول فرمناندار و راه اندازی شورای راهبردی توسعه باهدف پیشرفت متوان هرمزگان از جمله تیترهای خواندی در صفحه دوم این نشریه می باشد.
این نشریه همچنین تیتر ˈاستاندارهرمزگان: تعرفه های آب ناعادلانه استˈ، ˈمدیرکل امورمالیاتی هرمزگان: صنایع غرب، مالیات برارزش افزوده پرداخت می کنندˈ، ˈمدیرعامل آب وفاضلاب روستایی: 300 روستای هرمزگان با تانکر آبرسانی می شودˈ و ˈموزه مردم شناسی خلیج فارس موزه برتر شدˈ در صفحه چهارم امروز به چاپ رسانده است. ک/3
7195/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن