تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنکور سراسری در 16 حوزه امتحانی جیرفت برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنکور سراسری در 16 حوزه امتحانی جیرفت برگزار می شود جیرفت - ایرنا - رییس دانشگاه جیرفت گفت: کنکور سراسری امسال در 16 حوزه امتحانی این شهرستان برگزار می شود و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون اندیشیده شده است.


به گزارش ایرنا، ناصر برومند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به گرمای بالای هوای شهرستان جیرفت در این فصل سال تلاش کرده ایم تا شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور مهیا شود و به همین منظور فراهم کردن تجهیزات سرمایشی در حوزه های امتحانی را در اولویت قرار داده ایم.
وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری 93 با شرکت چهار هزار و 276 داوطلب در رشته های ریاضی، تجربی، علوم انسانی، زبان خارجه و هنر در شهرستان جیرفت برگزار می شود.
به گفته وی از این تعداد حوزه امتحانی 10 حوزه برای داوطلبان دختر و شش حوزه مختص داوطلبان پسر است و عوامل اجرایی برگزاری کنکور نیز مشخص شده اند.
برومند، خاطرنشان کرد: 357 نفر در رشته علوم ریاضی، دو هزار و 176 نفر در رشته علوم تجربی، یکهزار و 276 نفر در رشته علوم انسانی، 112 نفر در رشته هنر و 394 نفر در رشته زبان خارجه از روز پنجشنبه پنجم تیر تا هفتم تیر به مدت سه روز در پنج نوبت به رقابت علمی با هم می پردازند.
رییس دانشگاه جیرفت گفت: باجه رفع نقص نیز در این دانشگاه مستقر است.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن