تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري ايران و آفريقاي جنوبي در زمينه هاي بهداشتي و آموزشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۳۹ب.ظ)
همکاري ايران و آفريقاي جنوبي در زمينه هاي بهداشتي و آموزشي مديركل خاورميانه وزارت امور خارجه آفريقاي جنوبي كه به همراه وزير امور خارجه آن كشور به ايران سفر كرده است با دكتر اسدي لاري مدير كل امور بين الملل وزارت بهداشت ملاقات كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، آقاي روبوشه در اين ديدار ضمن اشاره به اهميت همكاري هاي دو كشور در عرصه هاي مختلف از جمله بهداشت، آموزش پزشكان و كادر درماني آفريقاي جنوبي، ارائه خدمات به بيماران و انجام جراحي هاي تخصصي بر اهميت خدمات پيشگيري و ارائه جامع خدمات تاكيد كرد.
وي با توجه به نياز فراوان نظام سلامت آفريقاي جنوبي به کادر تخصصي، از جمهوري اسلامي ايران درخواست کرد تا نسبت به آموزش کادر پزشکي عمومي و متخصصين آفريقاي جنوبي اهتمام ورزد.
مديرکل امور بين الملل وزارت بهداشت ضمن استقبال از همکاري نزديک با کشور آفريقاي جنوبي بر آمادگي وزارت بهداشت براي همكاري در زمينه ها و عرصه هاي مختلف بهداشت عمومي، صدور تجهيزات پزشکي، آموزش دانشجويان آفريقاي جنوبي در رشته پزشکي، توسعه نظام سلامت، برگزاري دوره و کارگاه هاي آموزشي، صادرات دارو (ژنريک و بيوتکنولوژيک) و مراقبت هاي اوليه بهداشتي تاكيد كرد.
در پايان اين ديدار مقرر شد، پيش نويس يادداشت تفاهم نامه بهداشتي با محوريت موضوعات مورد توافق طرفين از سوي وزارت بهداشت تهيه و تا قبل از سفر وزير بهداشت آن کشور به طرف آفريقايي ارسال تا در طي سفر وي به ايران به امضاي طرفين برسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن