تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضای سرمایه گذاری خارجی در سه ماه اخیر به اندازه هشت سال گذشته بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول در خراسان رضوی: تقاضای سرمایه گذاری خارجی در سه ماه اخیر به اندازه هشت سال گذشته بوده است مشهد- ایرنا- رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت:در سه ماه اخیر به اندازه هشت سال گذشته تقاضای سرمایه گذاری در خراسان رضوی از طرف کشورهای اروپایی و عربی به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است.


ˈرضا خواجه نائینیˈ، روز سه شنبه این مطلب را بدون اشاره به تعداد تقاضاهای سرمایه گذاری خارجی و در همایش هم اندیشی تجار و سرمایه گذاران خارجی در مشهد اعلام کرد.
وی با بیان اینکه شرایط اکنون برای سرمایه گذاری خارجی در ایران آسان است ، افزود:از این جهت به سرمایه گذاران خارجی که تمایل دارند از فرصتهای قانون سرمایه گذاری خارجی موجود ایران بهره مند شوند توصیه می شود هر چه سریعتر اقدام کنند.
وی اظهار کرد: قانون جدید سرمایه گذاری خارجی در ایران که در حال تدوین است سخت گیرانه تر از قانون کنونی است لذا سرمایه گذاران خارجی برای استفاده از تسهیلات قانون کنونی فرصت را از دست ندهند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات اقامتی تجار خارجی گفت:قانون سرمایه گذاری خارجی برای رفع مشکل اقامت اتباع خارجی تدوین نشده بلکه هدفش جذب سرمایه گذار بوده است لذا باید حل مشکلات اقامتی اتباع خارجی را در جای دیگری جستجو کرد.
وی با اشاره به پاره ای از تسهیلات در نظر گرفته شده برای تجار خارجی سرمایه گذار در خراسان رضوی، افزود:در این استان به سرمایه گذار خارجی همه مجوزها اعم از اقامت، پروانه کار و مجوز سرمایه گذاری داده می شود و آنگاه از آنها خواسته می شود که سرمایه گذاری خود را آغاز کنند در حالی که در هیچ جای دنیا چنین نیست.
او گفت:تاجران خارجی با سرمایه کم نیز می توانند در خراسان رضوی کارت بازرگانی گرفته و صادرات انجام دهند و به تاجرانی که بیش از 500 هزار دلار در این استان سرمایه گذاری کنند اقامت یک ساله داده می شود و این دوره اقامت قابل تمدید است.
خواجه نائینی افزود:درخواست تحصیل تابعیت ایرانی آن دسته از سرمایه گذاران خارجی که بیش از 25 میلیون دلار در خراسان رضوی سرمایه گذاری کنند با نگاه مثبت بررسی می شود.
او گفت:این امر برای نخستین بار در خراسان رضوی با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه ، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت می گیرد.
وی افزود:رقم سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی برای ما مهم است و برای سرمایه گذاری که سرمایه بیشتری را به استان خراسان رضوی بیاورد امکانات ویژه تری در نظر می گیریم.
1922/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن