تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گروی رونق تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: حل مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گروی رونق تولید است خمین - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: حل مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گروی فعال شدن و رونق چرخه تولید در کشور است که این امر نیز مستلزم رونق سرمایه گذاری است.


ˈمحمدحسین مقیمیˈ روز سه شنبه در نشست مشترک کارگروه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی و شهرستان دلیجان در محل فرمانداری این شهرستان افزود: مشکلات و موانع واحدهای تولیدی برای ایجاد توسعه پایدار و رفع وابستگی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید رفع شود که در این راستا برنامه های کاربردی در استان مرکزی در حال انجام است.
وی اظهار کرد: برقراری امنیت برای سرمایه گذاران، امنیت در تولید و به جریان افتادن سرمایه را در پی خواهد داشت که این امر به حل مشکل اشتغال نیز کمک خواهد کرد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی در خصوص مشکلات صاحبان شرکتهای تولیدی و صنعتی دلیجان گفت: تا نیمه دوم امسال همکاری و مساعدت لازم برای حل مشکلات این صنایع انجام وزیرساخت شهرک های صنعتی نراق و راونج بررسی وظرف مدت یک ماه تکمیل و برای بهره برداری به منظور ایجاد واحدهای صنعتی واگذار خواهد شد.
مقیمی افزود: در شهرستان دلیجان با حضور سرمایه گذاران، صنایع تولیدی خوبی مستقر شده اند که با کمک دستگاههای خدمات رسان می توانند زمینه توسعه این شهرستان را فراهم نمایند.
وی اظهار کرد برای اینکه شرکت های خدمات رسان از جمله شرکت آب و برق بتوانند شبکه های خود را توسعه دهند بخش خصوصی می بایست مطالبات این شرکت ها را به موقع پرداخت کند.
وی افزود: دولت زمانی که بخش خصوصی در شرایط خاص و پیش بینی نشده قرار بگیرد از این بخش حمایت می کند ولی این امر نباید به عادت تبدیل شود.
مقیمی در خصوص مشکل آب شهرستان دلیجان نیز گفت: بحث انتقال آب از سرشاخه های دز در حال پیگیری است و اعتبار لازم برای آبرسانی به شهرستان دلیجان در نظر گرفته شده است.
در این نشست نقدینگی شرکت ها و بانک ها مورد بررسی قرار گرفت و برای واحدهای صنعتی فاقد نقدینگی ، تصمیم های لازم اخذ شد.
در این نشست ، ˈهادی فداییˈ فرماندار دلیجان گزارشی درخصوص صنایع شهرستان و همچنین مسائل و مشکلاتی ازجمله بحث آلایندگی شهر، استقرار واحد استاندارد در شهرستان، زیر ساخت های شهر نراق، آب شرب و مشکلات شهرک های صنعتی ارائه کرد.
مشکلات بانکی، زیرساختی و نقدینگی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دلیجان در این نشست که با حضور مدیران کل صنایع، بانک ها، استاندارد و تحقیقات صنعتی، بیمه تامین اجتماعی استان مرکزی برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین استاندار استان مرکزی در سفر به دلیجان از تعدادی از واحدهای صنعتی، این شهرستان بازدید و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.
شهرستان دلیجان واقع در استان مرکزی، از شمال به استان قم، از جنوب به اصفهان، از شرق به شهرستان کاشان و از غرب به شهرستان محلات محدود است .ک/2
2482/559

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن