تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ احداث پلي کلينيک فرديس زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
کلنگ احداث پلي کلينيک فرديس زده شد عمليات ساخت و احداث ساختمان پلي کلينيک تخصصي شهرستان تاره تاسيس فرديس در زميني به مساحت هزار و 103 مترمربع با حضور مديرعامل سازمان تامين اجتماعي کشور آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ ابوالفضل آفريده مدير درمان تامين اجتماعي استان البرز گفت: اين پروژه در زميني به مساحت هزار و 103 مترمربع در پنج طبقه و با اختصاص 55 ميليارد ريال ساخته مي‌شود.
وي ادامه داد: در پلي کلينک تخصصي تامين اجتماعي فرديس، بخش‌هاي اطفال، معاينه پزشک، اتاق عمل، دندانپزشکي، چشم پزشکي، مامائي، آزمايشگاه و زنان و زايمان پيش بيني شده است.
آفريده اظهار داشت: از سال 72 تاکنون يک درمانگاه زيرنظر تامين اجتماعي در فرديس راه اندازي شده است که روزانه بيش از هزار و 300 نفر به بخش‌هاي اطفال، داخلي، جراحي، مامائي و پزشک عمومي اين درمانگاه مراجعه مي‌کنند.
وي افزود: با توجه به اينکه ساختمان اين درمانگاه فرسوده بوده، پس از پيگيريهاي نماينده گان مردم در مجلس و مسئولان استاني، سازمان تامين اجتماعي مجوز ساخت پلي کلينيک تخصصي فرديس را صادر کرد.
وي پيش بيني کرد، اين پلي کلينيک در 20 ماه آينده احداث، تجهيز و راه اندازي شود.
عزيز اکبريان نماينده مردم شهرستانهاي کرج، فرديس و اشتهارد در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: با توجه به کمبودهاي مراکز درماني، براي احداث بيمارستان در شهرستان نوپاي فرديس به کمک سازمان تامين اجتماعي نياز داريم.
اکبريان افزود: فعاليت مراکز صنعتي در فرديس و شمار زياد بيمه شدگان تامين اجتماعي، ضرورت ساخت بيمارستان در اين شهرستان را دو چندان مي کند.
وي در بخش ديگري از سخنانش به کثرت مراجعه کنندگان به پلي کلينيک تامين اجتماعي واقع خيابان شهيد بهشتي کرج اشاره کرد و افزود: اين مرکز درماني پاسخگوي خيل مراجعه کنندگان نيست و سازمان تامين اجتماعي بايد در کرج، امکانات و تجهيزات درماني بيشتري مستقر کند.
اين نماينده مجلس با انتقاد از مديريت هيئت امنايي بيمارستان البرز وابسته به تامين اجتماعي اظهار داشت: مديريت هيئت امنايي براي مردم و بيماران مايه دردسر است، مردم از هزينه هاي گزاف بيمارستان به ستوه آمده اند.
امام جمعه فرديس ديگر سخنران اين آيين در سخناني محروميت هاي درماني فرديس را متذکر شد و گفت: محروميتهاي درماني مضاعف در اين شهرستان است و مسئولان بايد بيشتر به اين منطقه بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن