تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاران از شاخص محوري پرهيز کنند/بانک ها در مورد نرخ سود بانکي شفاف سازي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۳ب.ظ)
سرمايه گذاران از شاخص محوري پرهيز کنند/بانک ها در مورد نرخ سود بانکي شفاف سازي کنند مدير عامل کارگزاري بانک سامان، با تاکيد بر اينکه صندوق توسعه بازار سرمايه به منظور حفاظت از نقدينگي در بازار سرمايه فعال شده است، پيشنهاد کرد: سهام داران عمده اي که در اين صندوق پول وارد کرده اند، از سهام زيرمجموعه هاي خود نيز به طور جداگانه حمايت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا مهرآور مدير عامل کارگزاري بانک سامان، با اشاره به اينکه ابهامات در صنايع باعث سردرگمي سرمايه گذاران مي شود، ابراز داشت: نرخ سود بانکي در ابتداي سال کاهش يافت، اما بانک ها هنوز در اين خصوص شفاف سازي نکرده اند و مشاهده مي شود که در برخي موارد بيش از نرخ مصوب سود به سپرده ها اختصاص داده مي شود.
وي تاکيد کرد: بانک مرکزي بايد نرخ هاي مصوب را به بانک ها تکليف کند تا آنها نتوانند اين نرخ ها را افزايش دهند.
مديرعامل کارگزاري بانک سامان با بيان اينکه متاسفانه بسياري از سرمايه گذاران شاخص محور شده اند، تصريح کرد: متغيرهاي با اهميت زيادي در بازار سرمايه وجود دارند که سرمايه گذاران بايد به آن توجه داشته باشند. براي مثال تعداد شرکت هايي که قيمت سهامشان مثبت يا منفي بوده، حجم معاملات، ارزش معاملات، دفعات معاملات، تعداد خريداران و فروشندگان مي تواند بر روند بازار اثر گذار باشد.
وي با تاکيد بر اينکه صندوق توسعه بازار سرمايه به منظور حفاظت از نقدينگي در بازار سرمايه فعال شده است، پيشنهاد کرد: سهام داران عمده اي که در اين صندوق پول وارد کرده اند، از سهام زيرمجموعه هاي خود نيز به طور جداگانه حمايت کنند.
مهرآور با اشاره به اينکه در اين شرايط سرمايه گذاران به منظور خريد سهام در عرضه هاي اوليه پول جديد وارد بازار سهام نمي کنند، گفت: بنابراين تا بهبود شرايط بازار سهام نبايد عرضه اوليه اي انجام بگيرد.
وي خاطرنشان کرد: شفافيت شرکت ها فقط نبايد در زمان هايي که قيمت سهام رشد چشمگيري دارد، انجام شود، بلکه در قيمتهاي پايين هم شرکت ها نيازمند شفاف سازي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن