تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری یزد: کاهش جرائم، نیازمند عزم همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری یزد: کاهش جرائم، نیازمند عزم همگانی است یزد - ایرنا - رییس کل دادگستری یزد گفت: کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در این استان نیازمند عزم همگانی و فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈغلامحسین حیدریˈ روز دوشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشست با اصحاب رسانه افزود: یزد در قالب برنامه سیمای جرائم کشور و از میان های استان های مختلف در رتبه بیست و یکم قرار دارد .
وی با اشاره به اینکه این رتبه در مقایسه با استان های دیگر در پایین جدول است گفت: با این وجود وضعیت یاد شده بخاطر دارالعباده بودن یزد زیبنده نیست .
نماینده عالی قوه قضائیه در یزد در ادامه با بیان اینکه طبق آمار موجود در قبال هر 100 هزار نفر جمعیت استان، دو هزار و 956 مورد جرم اتفاق می افتد بر اهمیت فعالیت های فرهنگی ، هم افزایی و اطلاع رسانی برای کاهش جرائم تاکید کرد .
حیدری اظهار داشت: طی سال های گذشته برای کاهش جرائم با انواع فعالیت های آموزشی و فرهنگی ، کارهای پیشگیرانه زیادی صورت گرفته است .
وی با اشاره به اینکه محور فعالیت ها در قوه قضائیه ، کار فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرائم است بر ادامه این روند و همکاری خانواده ها و همراهی مسئولان تاکید نمود .
رییس دادگستری استان یزد گفت: برای کاهش جرائم ، آسیب ها و ناهنجاری ها تمامی افراد ، دستگاه ها و مسئولان در هر پست و موقعیتی که هستند باید احساس تکلیف کنند .
حیدری تصریح کرد: در سایه برنامه ریزی ، همکاری ، تعامل سازنده بین بخشی ، هوشیاری خانواده ها و آگاه سازی جوانان قطعا شاهد کاهش برخی مشکلات و آسیب ها خواهیم بود .
این مسئول با قدردانی از روحیه فداکاری ، ولایتمداری ، تدین و همچنین مشارکت جویی خانواده ها و همراهی خبرنگاران و مسئولان ، بر ادامه فعالیت های مستمر در این بخش تاکید کرد .
حیدری در ادامه به جرائم و آسیب ها در یزد اشاره و به ترتیب مهمترین آنها را مواد مخدر ، سرقت ها و حضور اتباع بیگانه ذکر کرد .
رییس دادگستری استان یزد به دیگر جرائم موجود در سطح استان از جمله پدیده زمین خواری اشاره کرد که طی چند سال گذشته با اقدامات لازم بشدت کاهش یافته است .
حیدری با اشاره به اینکه سالانه حدود شش هزار نفر وارد زندان های استان می شوند جرم اکثر آنها را مواد مخدر ذکر کرد .
رییس دادگستری یزد در این رابطه از اعدام 61 نفر طی یکسال گذشته در یزد خبر داد و بابت آن اظهار تاسف نمود .
حیدری همچنین به آزادی 67 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان طی یکسال گذشته اشاره کرد که بابت تحقق این موضوع افزون بر 17 میلیارد ریال دیه پرداخت شده است .
نماینده عالی قوه قضائیه در استان یزد از رسیدگی به افزون بر 190 هزار پرونده حقوقی و کیفری خبر داد که با تلاش قضات صورت گرفته است .
حیدری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش بر شناخت و استمرار راه آنها تاکید کرد .
وی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق و به موقع بر تداوم این کار مقدس و موثر در سطح استان تاکید نمود .
اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته بزرگداشت قوه قضائیه نامگذاری شده است .ک2
650/7536

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن