تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 21 درصد داوطلبان کنکور کارت خود را دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 21 درصد داوطلبان کنکور کارت خود را دریافت کردند تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه دوم تیرماه) 21.33 درصد از داوطلبان کنکور سراسری کارت ورود به جلسه آزمون خود را با مراجعه به سایت سازمان سنجش دریافت کرده اند.


حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 220 هزار داوطلب از تعداد یک میلیون و 31 هزار و 322 داوطلب آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنما اقدام کرده اند.
وی افزود: بدیهی است از این تعداد آن دسته از داوطلبانی که در دو یا سه گروه متقاضی شده بودند، نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم یا گروه های دوم و سوم خود نیز علاوه بر گروه آزمایشی اصلی اقدام کرده اند.
از ساعت 14 روز یکشنبه اول تیرماه 1393 کارت شرکت در آزمون داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال 93، به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
توکلی خاطرنشان کرد: براساس دستور العمل های مربوط و اطلاعیه های منتشره این سازمان، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون خود باید حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 4 تیرماه 93 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام و شماره شناسانه یا شماره پرونده و کُد رهگیری ثبت نام، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسانه یک نسخه پرینت از کارت ورود به آزمون و برگ راهنما تهیه کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور به تمامی داوطلبان توصیه کرد پس از دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعات مندرج بر روی کارت را بررسی و چنانچه مغایرتی در برخی از اطلاعات وجود داشته باشد، برحسب مورد و براساس دستور العمل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش که در روز 26 خرداد بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان قرار گرفته یا در نشریه پیک سنجش امروز منتشر شده، اقدام کنند.
کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 1393 در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (5،6 و 7 تیرماه) در 365 حوزه مختلف در سراسر کشور و 15 کشور خارجی برگزار می شود.
فراهنگ(4)**9129**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن