تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802360870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان شرقی: صدا و سیما برای بازگرداندن اعتماد عمومی تلاش کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان شرقی: صدا و سیما برای بازگرداندن اعتماد عمومی تلاش کند تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی فراهم کردن فضای مناسب برای توسعه و پیشرفت استان را نیازمند باور و اعتماد عمومی دانست و گفت: اگر مردم در کنار مسوولان نباشند، نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم.


اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز استان، با تقدیر از مجموعه این مرکز به خاطر برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در تبریز، اظهار کرد: این جشنواره یک اتفاق فرهنگی خوب برای تحقق دغدغه های رهبری در عرصه فرهنگ بود.
وی برگزاری این جشنواره را دستاورد بزرگی برای استان دانست و افزود: امیدواریم به تبع این اتفاق، هر ماه شاهد یک اتفاق فرهنگی در استان باشیم تا به این وسیله فضای روحی و روانی جامعه تغییر و مردم ما احساس کنند که استان آنها متفاوت از سایر استان هاست.
جبارزاده گفت: ظرفیت های آذربایجان شرقی بسیار بالاست و باید با رعایت تمام چارچوب ها، این استان را در زمینه های فرهنگی و هنری مطرح کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تشریح وضعیت موجود استان در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شرایط و وضعیت موجود استان را شناخته و آگاهانه قدم برداریم و بدون اطلاعات قبلی کاری نکنیم که در این صورت محکوم به شکست خواهیم بود.
جبارزاده با بیان این که آذربایحان شرقی پتانسیل های بالایی دارد و مردم این استان نسبت به توسعه سرزمین خود علاقمندند، افزود: با این حال وضعیت استان در بخش های مختلف خوب نیست و در حوزه صنعت، تجارت، اشتغال و سرمایه گذاری شرایط مناسبی ندارد.
وی ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و افزود: این مشکلات نشان می دهد که روش های گذشته در اداره استان جوابگو نبوده و حتما باید در روش و نگرش خود تغییر ایجاد کنیم.
جبارزاده خاطرنشان کرد: بنا داریم با نگاه علمی و بدون توجه به منابع دولتی، استان را اداره کنیم و از این جهت به کمک فکری و عملی تمام اقشار نیاز داریم.
وی افزود: برای حل مشکلات کنونی استان باید در روش های گذشته تجدید نظر کنیم که می کنیم، اما لازمه آن این است که باور عمومی جامعه و اعتماد مردم را بازگردانیم.
جبارزاده اضافه کرد: باید مردم را به این باور برسانیم که حضور آنها در صحنه لازم است و اگر مردم کمک نکنند در هیچ زمینه ای امکان موفقیت نداریم.
وی با بیان این که در سیستم اداری استان مشکل داریم و صدا و سیما باید در اصلاح این وضعیت به ما کمک کند، افزود: امروز چشم و گوش من عبارتست از دوربین های صدا و سیما، بنابراین انتظار دارم که بدون هیچ سانسوری مشکلات را منعکس و به ما بگویید که مردم چه می خواهند و چه انتظاری دارند.
جبارزاده احیای روحیه حق طلبی در مردم را از دیگر انتظارات خود از صدا و سیما ذکر کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که مردم و بخش خصوصی بتوانند بدون واهمه حرف های خود را بزنند و باید حق سوال از مسوولان و بررسی عملکرد مدیران را در مردم زنده کنیم.
وی با بیان این که صدا و سیما باید در هر زمینه ای که موجب اعتلای نظام اسلامی می شود، حضور فعال داشته باشد، افزود: باید به احترام خون شهدا که نظام اسلامی بر روی آن بنا شده، مقابل رویه های غلط بایستیم، هرچند خود را در این راه فدا کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اهدای لوح سپاس از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز استان در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها قدردانی کرد.
7233/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن