تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803996580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هر ماه يك پروژه بزرگ در شهر قم را به بهره برداري خواهيم رساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
شهردار قم در ديدار با آيت الله حسيني بوشهري: در هر ماه يك پروژه بزرگ در شهر قم را به بهره برداري خواهيم رساند شهردار قم با اشاره به اينكه عزم شوراي اسلامي شهر و شهرداري براي عمران و آباداني شهر قم جدي است، گفت: تلاش مي‌كنيم كه در هر ماه يك پروژه بزرگ را در شهر قم به بهره برداري برسانيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي ستاد شعبانيه شهرداري قم با آيت الله حسيني بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه کشور و امام جمعه قم به ارائه گزارشي از اقدامات شهرداري قم در نيمه شعبان پرداخت و اظهار كرد: مهم‌ترين اقدام صورت گرفته در نيمه شعبان آسيب شناسي مشكلات سال گذشته و رفع آنها و همچنين تقويت نقاط قوت بود.
وي با اشاره به اينكه ستاد شعبانيه با تشكيل كميته‌هاي 10 گانه در عرصه خدمت به مردم وارد عمل شد تاكيد كرد: در خصوص اجراي فاز دو بلوار پيامبر اعظم(ص) شاهد يك كار جهادي از سوي مديريت شهري قم بوديم و مسير عابر پياده و مسير عبور دوچرخه آماده سازي شد.
شهردار قم بيان كرد: امسال با وجود اينكه شاهد افزايش تعداد خودروها در مسجد مقدس جمكران و شهر قم بوديم ولي ترافيك كمتري به وجود آمد.
وي در ادامه با اشاره به افزايش تعداد سرويس‌هاي بهداشتي گفت: 828 چشمه سرويس بهداشتي در مسير تردد زائران ايجاد شد و در اين بخش مشكلي را شاهد نبوديم.
دلبري همچنين به ايجاد ستادهاي اطلاع رساني اشاره كرد و يادآور شد: مسافران و زائران هنگام ورود به شهر قم به وسيله تابلوهاي راهنما از نزديك‌ترين مسير به سمت مسجد مقدس جمكران راهنمايي شدند.
وي به ايجاد ظرفيت پارك براي 27 هزار دستگاه خودرو سواري اشاره كرد و گفت:‌همچنين ظرفيت پارك براي 1800 دستگاه اتوبوس مهيا شد؛ 2500 دستگاه تاكسي و 270 دستگاه اتوبوس نيز در ايام نيمه شعبان در مسير حرم مطهر تا جمكران به خدمت رساني پرداختند.
شهردار قم با اشاره به شعار «شهر من، شهر انتظار» بيان كرد: در راستاي ترويج فرهنگ انتظار نيز اقدامات قابل توجهي صورت گرفت.
وي به آماده سازي 238 بوستان اشاره كرد و گفت: در اين ايام اين بوستان‌ها به صورت ويژه براي استقرار زائران آماده شد.
دلبري با اشاره به اينكه ميزان جمعيت پيش بيني شده براي نيمه شعبان امسال در قم سه ميليون نفر بود، افزود: مديريت شهري خود را براي استقبال از اين ميزان زائر و مسافر آماده كرده بود و خدمات پيش بيني شده بيش از حضور زائران بود.
شهردار قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه عزم شوراي اسلامي شهر و شهرداري براي عمران و آباداني شهر قم جدي است، خاطرنشان كرد: تلاش مي‌كنيم كه در هر ماه يك پروژه بزرگ را در شهر قم به بهره برداري برسانيم و در سه ماه نخست امسال نيز برنامه‌هاي امسال به خوبي پيش رفته است.
وي گفت: با رويكرد جهادي و همدلي خوبي كه بين شوراي اسلامي شهر و شهرداري قم وجود دارد تلاش خواهيم كرد كه خدمات قابل توجهي را به زائران و مردم شهر كريمه اهل بيت(س) ارائه دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن