تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801200743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای هیأت انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره یاسمعرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعضای هیأت انتخاب بخش بین‌الملل "جشنواره یاس"معرفی شدند
علی معلم، محمد حیدری و مهدی‌کرم‌پور به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار رسیده در بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران(یاس) معرفی شدند.


به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ؛ با اعلام فراخوان این دوره از جشنواره و ارسال آثار در بخش‌های مختلف، علی معلم، محمد حیدری و مهدی‌کرم‌پور به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار رسیده در بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران به انتخاب آثار خواهند پرداخت.
 
هدف از برپایی بخش بین‌الملل جشنواره، نمایش منتخبی از آثار ویدئویی جهانی است که علاوه بر تعامل فرهنگی، امکان ارزیابی بهتر فیلم‌های ویدئویی ایران را در مقایسه با دیگر کشورها فراهم می‌آورد.
 
سازمان جشنواره با در نظر گرفتن این شرایط اقدام به پذیرش آثار می‌کند: زمان آثار ارائه شده بیش از 75 دقیقه باشد. بیش از دو سال از تولید فیلم‌ها نگذشته باشد. فیلم‌هایی که در دوره قبل تقاضای حضور داشتند، نمی‌توانند در این دوره شرکت کنند. آثار متقاضی شرکت (برای بازبینی هیأت انتخاب) باید در قالب DVDارائه شوند.
 
براساس این خبر، در این بخش از جشنواره فیلم ویدئویی تهران، یاس زرین بهترین فیلم (به تهیه‌کننده)، یاس زرین بهترین کارگردانی، یاس زرین بهترین فیلمنامه، یاس زرین بهترین دستاورد فنی هنری، یاس زرین جایزه ویژه هیئت داوران، یاس زرین بهترین فیلم با موضوع بیداری اسلامی به برگزیدگان اهدا می‌شود.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن