تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کمیته ساماندهی تورهای برزیل از لحظه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تشکیل کمیته ساماندهی تورهای برزیل از لحظه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014
مدیر کل میراث فرهنگی: تا کنون هیچ گونه شکایتی از سوی هموطنان به کمیته ساماندهی تورهای برزیل گزارش نشده است.


به گزارشحوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران  ؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اعلام آنکه در اجرای تورهای جام جهانی 2014 تا کنون هیچ گونه شکایتی از سوی هموطنان به کمیته ساماندهی تورهای برزیل گزارش نشده است افزود: حضور دفاتر خدمات مسافتی در اجرای تورهای برزیل همانند حضور تیم های فوتبال درجام جهانی سخت و دشوار بوده است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی تهران داشتن مجوز بند "ب" را لازمه اجرای تور جام جهانی برزیل دانست و افزود تنها داشتن مجوز برای ما شرط اصلی نبوده است بلکه در اجرای تورهای های خاص داشتن تجربه و ارائه مستندات اجرایی و ضمانتی شرط اصلی گرفتن مجوز برگزاری تورهای جام جهانی بوده است.
 
خسروآبادی با اظهارآنکه: تنها 8 دفتر خدمات مسافرتی تاییده های لازم را از سوی این اداره کل دریافت نمودند افزود : به طور میانگین از هر 200 دفتر خدمات مسافرتی در پایتخت تنها یک دفتر مجاز به برگزاری تور جام جهانی شده است که این مسئله خود بیانگر دقت و نظارت سازمان میراث فرهنگی در برگزاری تور برزیل بوده است.
 
خسروآبادی با تاکید بر اینکه  در مجموع 450 نفر هموطنان از طریق دفاتر منتخب و در قالب تور به کشور برزیل سفر کرده اند افزود: یکی از این دفاتر مجری نیز از سوی فدراسیون فوتبال به این سازمان معرفی شده است و سایر هموطنان یا به صورت انفرادی یا توسط دفاتر غیر مجاز اقدام به برزیل نموده اند .
 
این مقام مسئول در پاسخ به اظهار نظرهای اخیر، میراث فرهنگی را تنها مرجع رسیدگی کننده در اجرای تورهای برزیل دانست و اظهار نظر در این حوزه را فنی و تخصصی برشمرد.
 
وی ادمه داد از زمانی که حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مسجل شد کمیته ساماندهی تورهای برزیل در معاونت گردشگری اداره کل تشکیل گردید و از همان زمان شرایط برگزاری تورجامی جهانی را ابلاغ نموده و با دفاترخدمات مسافرتی که بدون مجوز اقدام به تبلیغ نمودند اخطار لازم را اعلام نمود است.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن