تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814141286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسف عناصر ضدانقلاب از اهتزاز پرچم ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تاسف عناصر ضدانقلاب از اهتزاز پرچم ایران
 اسباب تاسف است که دختران و پسران ایرانی خارج از کشور پرچم جمهوری اسلامی را به دست می گیرند!



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، بعد از مسابقه فوتبال ایران و نیجریه در برزیل، شبکه ها و وب سایت های ضدانقلاب، اظهارنظرهای متفاوتی را در این موضوع از خود به نمایش گذاشتند.   رسانه های ضدانقلاب و سلطنت طلب، از اینکه همه ایرانیان داخل و خارج از کشور همدل و یکصدا تیم ملی جمهوری اسلامی را تشویق نموده و حاضران در ورزشگاه و علاقهمندان در نقاط مختلف دنیا با پرچم "الله نشان" جمهوری اسلامی، به تشویق تیم ملی پرداخته اند، اظهار تاسف کردند.     در این میان "علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "ایران فردا" با پخش ترانه ای از جوانان ایرانی خارج از کشور با موضوع جام جهانی و تیم ملی ایران که همگی پرچم جمهوری اسلامی را بر دست داشتند گفت: «من از پرچم جمهوری اسلامی خوشم نمی آید. با دیدن پرچم جمهوری اسلامی احساس ایرانی بودن را از دست می دهم.» !!!    

    وی افزود: «آرم "الله" نباید در پرچم ایران باشد. اسباب تاسف است که دختران و پسران ایرانی خارج از کشور پرچم جمهوری اسلامی را به دست می گیرند.»     البته اینکه نوری زاده احساس ایرانی بودن را با پرچم جمهوری اسلامی از دست می دهد، مسئله عجیبی نیست. چرا که تلویزیون ضدانقلاب "ایران فردا" که تحت مدیریت این فعال ضدانقلاب فعالیت می کند با بودجه مستقیم عربستان سعودی تاسیس شده و اهداف سعودی ها را در قبال ایران دنبال می کند.     وب سایت ضدانقلاب "گویا نیوز" نیز در گزارشی به قلم "اختر قاسمی" با واکنش به اقدام ایرانیان ساکن "کلن" که با جمعیت حدود 600 نفری که همگی با پرچم جمهوری اسلامی به تماشای بازی فوتبالیست های کشورمان نشسته بودند، با ابراز ناراحتی و با عصبانیت، این اقدامات را مورد نکوهش قرار داد.    

تماشاگران ایرانی در "کلن"     نکته جالب درگزارش این نویسنده این است که وی مدعی است تمامی عکس ها را به وب سایت های طرفدار دموکراسی در ایران ارسال نموده و تنها چیزی که می توانسته درد و غصه وی را تسکین بدهد نوشتن گزارش و ارسال بوده است. ادعای "دموکراسی" از سوی ضدانقلاب در حالی است که دشمنان این مرز و بوم حتی از به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان نیز به خشم می آیند.     اقدامات ویژه ای برای نمایش پرچم "شیر و خورشید" در برخی مسابقات بین المللی، تلاش های بی ثمری از سوی گروهک تروریستی منافقین و شبکه هایی مانند "کانال یک" با مدیریت "شهرام همایون" و سلطنت طلبان است که همواره با شکست مواجه شده است.    

جوانان ایرانی در ورزشگاه کوریتیبا  

کارمندان بخش بی بی سی فارسی در حال تماشای بازی ایران-نیجریه   310




۳۱/۰۳/۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن