تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803602192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلايل توقف نمادهاي بورسي تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۳۰ب.ظ)
دلايل توقف نمادهاي بورسي تشريح شد اداره نظارت برناشران بورسي (شرکت هاي پذيرفته شده در بورس تهران) وضعيت نمادهاي متوقف (بيش از 7 روز) در تاريخ 29 خرداد ماه 93 و اقدام صورت گرفته و در حال پيگيري را جهت اطلاع سهامداران و سرمايه گذاران منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اداره نظارت برناشران بورسي (شرکت هاي پذيرفته شده در بورس تهران) وضعيت نمادهاي متوقف (بيش از 7 روز) در تاريخ 29 خرداد ماه 93 و اقدام صورت گرفته و در حال پيگيري را جهت اطلاع سهامداران و سرمايه گذاران منتشر کرد.
پتروشيمي اصفهان/ تاريخ توقف: 22/04/1391 / علت توقف: ابهام در نحوه شناسايي درآمدها و روابط مالي بين سهامداران عمده با شرکت
بنابراين گزارش، با توجه به ارائه صورتهاي مالي سالهاي 90 و 91 و برگزاري مجمع عمومي عادي سال هاي مالي مذکور و توزيع سود بين سهامداران عليرغم وجود اشکالات در نحوه شناسايي درآمدها و مراودات مالي بين سهامداران عمده با شرکت و اعضا هيئت مديره مطرح و در دست پيگيري است.
با عنايت به برگزاري مجمع در اواخر آبان ماه 1392 و تغيير در ترکيب هيات مديره، پس از رفع يا مشخص شدن وضعيت ابهامات فوق الذکر و ارائه اطلاعات عملکرد واقعي سال مالي 92 و پيش‌بيني عملکرد سال مالي 93 نماد معاملاتي شرکت بازگشائي خواهد شد.
صنايع شيميايي رنگين/ تاريخ توقف: 12/05/1392 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده و اخراج از بورس
نماد شرکت صنعتي و شيميايي رنگين در تاريخ 13/05/92 به منظور برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه (نوبت دوم) متوقف گرديد و پس از مجمع بدليل عدم ارسال اطلاعات توسط شرکت مطابق با دستورالعمل اجرائي افشاي اطلاعات همچنان متوقف ماند. همچنين با توجه به مشکلات بين سهامداران در خصوص نحوه مالکيت و مديريت شرکت و درخواست بخشي از سهامداران درخصوص برگزاري مجمع به منظور انتخاب اعضاي هيئت مديره، آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده جهت انتخاب اعضاي هيئت‌مديره از سوي شرکت در تاريخ 11/07/92 منتشر شد.
مضافاً به موجب مصوبه هفتاد و يکمين جلسه هيئت پذيرش شرکت بورس مورخ 28/02/93، شرکت مزبور از فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف گرديد. بديهي است به محض تکميل اطلاعات و مشخص شدن اعضاي هيئت مديره شرکت و همچنين تعيين تکليف موضوع لغو پذيرش اين شرکت در بورس، نماد شرکت مجدداً در بورس يا بازار پايه فرابورس بازگشايي خواهد شد.
تايد واتر خاورميانه / تاريخ توقف: 05/08/1392 / علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درآمد هر سهم
پيرو مشکلاتي که شرکت تايدواتر خاورميانه با سازمان بنادر و دريانوردي درخصوص خدمات انجام شده توسط اين شرکت داشت، شرکت موفق به اخذ اعلاميه بستانکاري براي خدمات انجام شده تا تاريخ 06/09/92 از آن سازمان گرديد، همچنين مذاکرات درخصوص دريافت اعلاميه بستانکاري براي ماه‌هاي پاياني سال مالي 92 در جريان مي‌باشد؛ لذا درآمدهاي سال مالي منتهي به 29/12/92 با ابهام مواجه است. همچنين با وجود گذشت بيش از سه ماه از سال مالي جاري، پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 29/12/93 توسط شرکت ارائه نشده است. در صورت ارائه اطلاعات، نماد معاملاتي بازگشايي خواهد شد.
کاشي اصفهان/ تاريخ توقف: 02/09/1392 / علت توقف: حذف شرکت از ليست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس
به موجب مصوبه هفتادويکمين جلسه هيات پذيرش مورخ 28/02/93 شرکت بورس، شرکت کاشي اصفهان از فهرست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شد. اين در حالي است که با توجه به اعتراض شرکت در اين خصوص، مراتب در دست بررسي است.
جوشکاب يزد/ تاريخ توقف: 24/10/1392 / علت توقف: عدم اظهارنظر نسبت به صورتهاي مالي سالانه منتهي به 31/06/92 و ابهام در حسابهاي شرکت
نماد شرکت جوشکاب يزد در تاريخ 24/10/92 بدليل اعلام عدم اظهارنظر حسابرس نسبت به صورتهاي مالي سالانه منتهي به 31/06/92 و همچنين ابهام در حسابهاي شرکت متوقف گرديد. که در اين زمينه اقدامات لازم در حال پيگيري است. به علاوه مجمع شرکت در تاريخ 19 اسفند ماه تشکيل شده است.
با توجه به گزارش عدم اظهارنظر حسابرس نسبت به صورت‌هاي مالي سالانه منتهي به 31/06/92 شرکت جوشکاب يزد، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي در تاريخ 19/12/92 در جلسه‌اي با حضور مديران شرکت مقرر گرديد که شرکت تا 15 ارديبهشت اطلاعات 3 ماهه منتهي به 30/09/92 را تهيه و پس از رفع موارد مورد نظر حسابرس، اظهار نظر حسابرس را به مشروط يا مقبول تبديل نموده تا امکان بازگشايي نماد شرکت فراهم کرد. پس از تهيه اطلاعات 3 ماهه حسابرسي‌شده، گزارش توسط کارشناسان سازمان بررسي و در نهايت در جلسه‌اي ديگري با حضور مديران و حسابرس شرکت موارد ابهام مورد نظر سازمان اعلام و مقرر گرديد که با توجه به فرارسيدن مهلت ارسال اطلاعات 6 ماهه(حسابرسي شده)، ابهامات در اطلاعات 6 ماهه برطرف و مجددا حسابرس بر روي اطلاعات 6 ماهه نظر خود را اعلام دارد. اطلاعات 6 ماهه منتهي به 29/12/92 (حسابرسي‌شده) در تاريخ 04/03/93 و اطلاعات پيش‌بيني درآمد هر سهم سال مالي 93 بر اساس عملکرد واقعي 6 ماهه در تاريخ 20/03/93 به سازمان ارائه گرديد ليکن به دليل عدم رفع ابهامات در حساب‌هاي شرکت، اطلاعات قابل انعکاس نبوده و پيگيري جهت رفع ابهامات و انتشار اطلاعات به بازار در حال انجام است
در صورت اصلاح اطلاعات و رفع موارد مورد نظر سازمان، اطلاعات به بازار منعکس و نماد شرکت بازگشايي خواهد شد.
فولاد کاويان/ تاريخ توقف: 01/11/1392/ علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درآمد هر سهم
نماد معاملاتي اين شرکت آماده بازگشايي است.
کف / تاريخ توقف: 19/12/1392 /علت توقف: ابهام در اطلاعات ارسالي
نماد شرکت کف در تاريخ 19/12/92 بدليل ارسال اطلاعيه اولين پيش‌بيني عملکرد سال مالي 93 و ابهام در اطلاعات ارسالي متوقف شد. بازگشايي نماد شرکت منوط به ارسال اطلاعيه عملکرد واقعي سال مالي 92 و رفع ابهام از اطلاعات پيش بيني درآمد هرسهم سال مالي 93 شرکت است.
تولي پرس/ تاريخ توقف: 19/12/1392 /علت توقف: ابهام در اطلاعات ارسالي و اخراج از بورس
نماد شرکت تولي‌پرس در تاريخ 19/12/92 بدليل ارسال اطلاعيه اولين پيش‌بيني عملکرد سال مالي 93 و ابهام در اطلاعات ارسالي متوقف شد. در عين حال، به موجب مصوبه هفتاد و يکمين جلسه هيئت پذيرش شرکت بورس مورخ 28/02/93، شرکت مزبور از فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شد. بديهي است به محض تکميل اطلاعات و رفع ابهام درخصوص اطلاعات ارائه شده و همچنين تعيين تکليف موضوع لغو پذيرش اين شرکت در بورس، نماد شرکت مجدداً در بورس يا بازار پايه فرابورس بازگشايي خواهد شد.
پالايش نفت اصفهان/ تاريخ توقف: 20/12/1392 / علت توقف: عدم ارائه اطلاعات عملکرد واقعي سال مالي 92 و پيش‌بيني عملکرد سال مالي 93
باتوجه به انجام افزايش سرمايه شرکت، ارائه اطلاعات عملکرد واقعي سال مالي 92 و پيش بيني درآمد هر سهم براي مالي 93 با سرمايه جديد پيگيري شده است که پس از ارائه مذکور نماد معاملاتي شرکت بازگشائي خواهد گرديد.
سيمان هرمزگان/ تاريخ توقف: 28/12/1392 /علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درامد هر سهم
باتوجه به توقف نماد معاملاتي شرکت از تاريخ 28/12/92 تاکنون به استحضار مي رساند مطابق آخرين اطلاعات ارسالي شرکت (منتشر شده در سامانه کدال مورخ 26/03/1393) درخصوص موضوع واگذاري 5 درصداز سهام شرکت توسعه مسير برق گيلان به هلدينگ انرژي اميد تابان هور، درحال حاضر شرکت مديريت سرمايه‌گذاري اميد درصدد اخذ موافقت سازمان خصوصي سازي درخصوص انتقال سهام مذکور مي‌باشد و به محض ارائه اطلاعات مبني بر تغيير يا عدم تغيير پيش بيني و انعکاس اطلاعات نسبت به گشايش نماد اقدام خواهد شد.
آلومينيوم ايران/تاريخ توقف: 17/01/1393/علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده
نماد شرکت آلومينيوم ايران در تاريخ 17/01/93 به منظور برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده جهت ارائه گزارش حسابرس مستقل در مورد يافته هاي عيني تا تاريخ 31/06/92 به صاحبان سهام شرکت متوقف گرديد و با توجه به مذاکرات صورت گرفته ، حسابرس شرکت موظف گرديد تا زمان برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه نسبت به تکميل گزارش فوق و ارائه گزارش تا تاريخ 29/12/92 اقدام نمايد و سپس مجمع عمومي در خصوص مفاد گزارش تصميم گيري کند.
همچنين پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 29/12/92 شرکت اصلاح شده است که پس از بررسي در سايت کدال منتشر خواهد شد.
با توجه به موارد فوق نماد معاملاتي شرکت پس از اخذ تصميم توسط مجمع عمومي شرکت در خصوص مفاد گزارش حسابرس مستقل بازگشايي خواهد شد.
سخت آژند / تاريخ توقف: 13/02/1393 /علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درآمد هر سهم
پس از بازگشايي نماد بانک ايران زمين، شرکت اقدام به فروش سرمايه گذاري خود از اين محل نموده است. همچنين شرکت اقدام به خريد زمين‌هايي در آزادشهر و مشهد نموده است. پس از اعمال اين تغييرات و افشاي اثرات آن بر پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 31/06/93، نماد قابل بازگشايي خواهد بود.
رادياتور ايران/ تاريخ توقف: 30/02/1393/ علت توقف: تعديل با اهميت اطلاعات واقعي نسبت به اطلاعات پيش بيني شده سال مالي 1392
نماد معاملاتي اين شرکت آماده بازگشايي است.
ايران گچ/ تاريخ توقف: 31/02/1393 / علت توقف: حذف شرکت از ليست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس
به موجب مصوبه هفتادويکمين جلسه هيات پذيرش مورخ 28/02/93 شرکت بورس، شرکت ايران گچ از فهرست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شد.
پشمبافي توس/ تاريخ توقف: 31/02/1393 /علت توقف: حذف شرکت از ليست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس
به موجب مصوبه هفتادويکمين جلسه هيات پذيرش مورخ 28/02/93 شرکت بورس، شرکت پشمبافي توس از فهرست شرکت‌هاي پذيرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شد. البته با توجه به اعتراض شرکت در اين خصوص مراتب در دست بررسي است.
مهندسي فيروزا/ تاريخ توقف: 01/03/1393 /علت توقف: حذف شرکت از ليست شرکتهاي پذيرفته شده در بورس
به موجب مصوبه هفتادويکمين جلسه هيات پذيرش مورخ 28/02/93 شرکت بورس ، شرکت مهندسي فيروزا از فهرست شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شد . البته با توجه به اعتراض شرکت در اين خصوص مراتب در دست بررسي است.
شرکت فنر سازي زر /تاريخ توقف: 03/03/1393 / علت توقف: تعديل با اهميت اطلاعات واقعي نسبت به اطلاعات پيش‌بيني شده سال مالي 1392
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
شرکت پارس خودرو/ تاريخ توقف: 05/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه
با توجه به افزايش سرمايه شرکت مطابق مصوبه مجمع عمومي فوق العاده مورخ 10/03/93، ارائه عملکرد واقعي سال مالي منتهي به 29/12/92 و پيش‌بيني سال مالي منتهي به 29/12/93 با سرمايه جديد ضروري است.
شرکت تاکنون پيش‌بيني درآمد هر سهم سال مالي 93 با سرمايه جديد را ارائه ننموده و صورتهاي مالي (حسابرسي نشده) سال مالي 92 را در تاريخ 25/03/93 ارسال نموده ليکن به دليل ابهام در شناسايي برخي از درآمدها، تاکنون اطلاعيه مذکور منتشر نشده است.
بيسکويت گرجي/ تاريخ توقف: 10/03/1393 / علت توقف: تغيير در اطلاعات واقعي نماد معاملاتي اين شرکت آماده بازگشايي است.
بيمه دانا / تاريخ توقف: 11/03/1393 / علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درآمد هر سم
با توجه به اعلام شرکت مبني بر تغيير با اهميت در عملکرد سال مالي 92 و شناسايي درآمد تسعير ارز بابت دارايي‌ها و بدهي‌هاي ارزي و تعديل با اهميت سود هر سهم سال مالي 92، از شرکت درخواست گرديده صورتهاي مالي سال مالي 92 به همراه يادداشتهاي پيوست و نحوه تسعير جهت انعکاس به بازار ارائه گردد در صورت ارائه اطلاعات نماد معاملاتي بازگشايي خواهد شد.
گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو / تاريخ توقف: 13/03/1393 /علت توقف: تعديل با اهميت اطلاعات واقعي تلفيقي نسبت به اطلاعات پيش بيني شده سال مالي 1392
با توجه به اعلام شرکت مبني بر تغيير با اهميت در عملکرد شرکتهاي فرعي و تاثير آن بر عملکرد گروه مقرر گرديد شرکت نسبت به ارايه صورت هاي مالي تلفيقي ( حسابرسي نشده ) گروه براي سال مالي 1392 و متعاقبا اطلاعات حسابرسي شده شرکتهاي فرعي اقدام کند . ليکن تاکنون شرکت اطلاعاتي ارايه نکرده است.
کارت اعتباري ايران کيش/ تاريخ توقف: 13/03/1393 /علت توقف: تغيير سال مالي شرکت
با توجه به برگزاري مجمع عمومي فوق العاده و تغيير سال مالي از پايان اسفندماه به پايان آذرماه، از شرکت درخواست گرديده پيش‌بيني سود هر سهم براي دوره 9 ماهه منتهي به 30/09/93 ارائه نمايد که با توجه به تغيير اعضاي هيئت مديره و مدير عامل، اطلاعات درخواستي تاکنون ارائه نشده است.
قند ثابت خراسان / تاريخ توقف: 13/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده جهت تصميم گيري درخصوص افزايش سرمايه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي / تاريخ توقف: 13/03/1393/ علت توقف: برگزاري جلسه هيئت مديره شرکت جهت تصميم‌گيري درخصوص افزايش سرمايه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
دشت مرغاب / تاريخ توقف: 17/03/1393 / علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درامد هر سهم
در تاريخ 17/03/93 اطلاعات صورت‌هاي مالي 12 ماهه سال مالي منتهي به 29/12/92 به سازمان ارسال گرديد که به دليل تغيير بااهميت در اطلاعات سود هر سهم واقعي نسبت به آخرين پيش بيني، طي مکاتبه مورخ 17/03/93 از شرکت خواسته شد تا دلايل تعديل سود هر سهم به همراه مستندات مربوطه و همچنين اطلاعات صورتهاي مالي به همراه يادداشتهاي پيوست به سازمان ارسال گردد. از تاريخ مذکور علي رغم پيگيرهاي انجام شده تاکنون اطلاعات درخواستي به سازمان ارائه نشده است. بديهي است به محض ارسال اطلاعات و انتشار آن در سامانه کدال جهت بازگشايي نماد اقدام خواهد شد.
تراکتورسازي ايران / تاريخ توقف : 17/03/1393 /علت توقف: تغيير در پيش‌بيني درآمد هر سهم
با توجه به ارائه اطلاعات واقعي سال مالي 92 و تعديل با اهميت سود هر سهم آن سال، از شرکت درخواست گرديده پيش‌بيني سال مالي 93 را با توجه به تغيير با اهميت عملکرد سال مالي 92 مورد بازنگري قرار داده، اصلاح و مجددا ارسال نمايد. در صورت ارسال پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي 93، نماد قابل بازگشايي خواهد بود.
شرکت موتورسازان تراکتور سازي ايران/ تاريخ توقف: 19/03/1393 /علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
شرکت ريخته گري تراکتور سازي ايران / تاريخ توقف: 19/03/1393 /علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
بيمه آسيا / تاريخ توقف: 19/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
نوش مازندران/ تاريخ توقف: 20/03/1393 / علت توقف: مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
فروسيليس ايران / تاريخ توقف: 20/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
الکتريک خودرو شرق / تاريخ توقف: 20/03/1393 /علت توقف: برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده (افزايش سرمايه)
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران / تاريخ توقف: 20/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
کالسيمين / تاريخ توقف: 21/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.
پلاسکوکار سايپا / تاريخ توقف: 21/03/1393 / علت توقف: برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه
نماد معاملاتي شرکت آماده بازگشايي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن