تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروریست های انگلیسی و استرالیایی مبلغان داعش برای جذب نیرو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تروریست های انگلیسی و استرالیایی مبلغان داعش برای جذب نیرو تهران– ایرنا– شبکه خبری روسی ˈراشاتودیˈ از حضور فعال اعضای انگلیسی و استرالیایی گروه تروریستی داعش در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و جذب نیروهای تازه نفس از سراسر جهان خبر داد.


به گزارش راشاتودی، داعش امیدوار است از طریق فعالیت اینترنتی اعضای خود که به زبان انگلیسی مسلط هستند، از سراسر جهان نیرو جذب کند و در این میان، اتباع انگلیس و استرالیایی تبلیغات بیشتری در زمینه جلب حمایت از تروریسم داعش در عراق به عمل می آورند.
براساس این گزارش، تازه ترین تبلیغات ویدیویی داعش در اینترنت، ضمن به تصویر کشیدن صفوفی از تروریست ها که ابتدا به سوریه و سپس به عراق می روند، جوانان سراسر جهان به ویژه کشورهای غربی را برای همکاری و پیوستن به داعش فرامی خواند.
در یکی دیگر از این ویدیو کلیپ های تبلیغاتی، یک تبعه استرالیایی به زبان انگلیسی از اتباع سایر کشورهای غربی دعوت می کند که برای جنگیدن در سوریه و عراق، به این گروه تروریستی ملحق شوند.
به دنبال انتشار این ویدیو کلیپ ها، سازمان های جاسوسی انگلیس، از جمله ˈام آی5ˈ به تکاپو افتاده اند تا در مورد هویت اعضای انگلیسی داعش تحقیق کنند.
همچنین، وزارت کشور انگلیس از طریق پلیس ضدتروریسم سعی دارد ویدیوهای دعوت داعش از جوانان غربی برای همکاری با این گروه تروریستی در سوریه و عراق را از شبکه های اینترنتی حذف کند.
بنا بر تخمین رسانه های انگلیسی، حدود 400 تا 500 تبعه انگلیسی در میان تروریست های گروه داعش حضور دارند، گروهی که اساسا ظهور و قدرت گرفتن آن نتیجه تجاوز نظامی غرب به عراق در سال 2003 میلادی است.
رسانام **1302** 1337

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن