تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802423864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر تعاون: باید نهضت کارآفرینی در کشور برپا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر تعاون: باید نهضت کارآفرینی در کشور برپا شود کرمان - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید نهضت کارآفرینی را در کشور برپا کنیم و این نهضت باید با موج زدن روح جهادی و عزم ملی محقق شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا موالی زادهˈ روز پنجشنبه در نهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان افزود: امروز همه هم و غم دولت برطرف کردن مشکلات اقتصادی است و تلاش خود را برای به منصه ظهور رساندن منویات رهبری انجام می دهد.
وی ادامه داد: کشورهایی توانسته اند در مسیر توسعه حرکت کنند که به کارآفرینی بهای بیشتری داده اند و امروز اگر کشورهای مختلف دنیا گوی سبقت را از یکدیگر در مباحث اقتصادی می ربایند به دلیل نگاه این کشورها به کارآفرینان و اتکا به آنها در مسیر توسعه است.
موالی زاده، تصریح کرد: سه نوع کار استخدامی، خود اشتغالی و کارآفرینی داریم که کارآفرینی امروز برای ما بیش از هر مقوله ای دیگر مورد نیاز است زیرا در بحث استخدامی در زمینه جذب نیرو به حد اشباع رسیده ایم و ظرفیت خوداشتغالی ما نیز محدود است.
وی گفت: ضرورت عقلانی و تکلیف قانونی ما این است که به توسعه کارآفرینی بپردازیم همانگونه که در افق 1404 ذکر شده 20 درصد از تولید ناخالص داخلی از محل فعالیت های کارآفرینی انجام شود و به همین دلیل مقوله کارآفرینی باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگاه ما به کارآفرینی نباید حاشیه ای، تشریفاتی، کلیشه ای، فانتزی و غیرجدی باشد و باید احساس کنیم که ضرورت حتمی و جدی جامعه ماست و نگاه ما باید از این فراتر رود.
وی بیان کرد: همیشه اینگونه نیست که داشتن روحیه کارآفرینی ذاتی و سرشتی باشد بلکه قابل آموزش دادن است که در این راستا دانشکده کارآفرینی را در دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر راه اندازی کردیم و باید این آموزش ها را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که متوسط رشد اقتصاد جهانی 3.2 درصد است اما رشد اقتصاد در کشور ما منفی است و برای اینکه به عرصه رقابت اقتصاد در جهان برگردیم باید تلاش کنیم زیرا ما در گذشته با پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ثابت کرده ایم می توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.
موالی زاده، افزود: امروز وارد عرصه دیگری از کار، تلاش و مقاومت شده ایم که اگرچه جنس آن تغییر کرده اما باید همان توان و روحیه کار را داشته باشیم و بدانیم که این کار شدنی است.
وی تصریح کرد: پیوندی که بین نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و روحیه جهادی و کارآفرینی و همچنین اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی وجود دارد بسیار روشن و اقتصادی درون زاد و برون گراست.
وی گفت: کارآفرینی باید جدی، مستمر و پررنگ در جامعه ما پیگیری شود و در این رابطه لایحه ایجاد سازمان نظام کارآفرینی را تدوین کرده ایم که در حال سپری کردن مراحل قانونی خود است و امیدواریم این سازمان بتواند در راستای ارتقای جایگاه کارآفرینی در جامعه قدم های موثری بردارد.
در پایان این همایش از هشت کارآفرین برتر استان تجلیل شد.ک/2
7443/8154/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن