تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803321350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد تیمهای امدادو نجات هوایی فرودگاه زاهدان تحسین برانگیز بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملکرد تیمهای امدادو نجات هوایی فرودگاه زاهدان تحسین برانگیز بود زاهدان- ایرنا- مدیر کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد تیمهای امداد و نجات هوایی در حادثه فرود اضطراری هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه بین المللی زاهدان تحسین برانگیز بود.


به گزارش ایرنا، حسین اعرابی مقدم روز چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد تیم های امداد و نجات هوایی حادثه فرود فوکر 100 در فرودگاه زاهدان، اظهار داشت: لطف خداوند و تلاش تمامی گروههای امدادی فرودگاه و شهر زاهدان موجب شد این سانحه هیچ تلفاتی نداشته باشد.
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری مانورهای گذشته، آمادگی و همکاری دستگاههای مختلف امدادی از جمله ستاد مدیریت بحران، هلال احمر، اورژانس، سپاه فرودگاه، نیروی انتظامی، واحدهای مختلف اداره کل فرودگاههای استان و رسانه های ارتباط جمعی در این حادثه بخوبی مشهود و نتیجه آن تحسین برانگیز بود.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز از عملکرد نیروهای امداد و نجات بویژه اداره ایمنی زمینی فرودگاه زاهدان، هلال احمر و سایر دستگاهها تقدیر کرد.
رضا اربابی گفت: همه حوزه ها و نهادها بدون بخشی نگری به صورت واحد وارد عمل شدند و این خود نشان دهنده موفقیت آمیز بودن مانور های برگزار شده است.
وی تصریح کرد: نیاز به آموزش همواره در نیروها احساس می شود و نباید موفقیت در این سانحه هوایی را به منزله کامل بودن و بی نیاز از آموزش بدانیم به همین سبب ضروری است به منظور آمادگی هر چه بیشتر نیروهای امداد و نجات، مانورها و دوره های آموزش عملی و تئوری همچنان ادامه یابد.
مدیر کل راه و شهرسازی و رییس شورای حمل و نقل و مسکن سیستان و بلوچستان نیز از عملکرد نیروهای امداد و نجات در حادثه فرود هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه زاهدان تقدیر کرد و گفت: عملکرد نیروها در مجموع مطلوب بود اما متاسفانه تعداد اندکی از این نیروها با غفلت از وظایف اصلی خود به مسائل حاشیه ای نظیر فیلم و عکس گرفتن با تلفن همراه مشغول بودند.
ابوالفضل باقرنیا تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه یکی از معضلات حوادث است که باید بنحو شایسته نیروهای امدادو نجات توجیه شوند که تنها به وظایف اصلی خود بیندیشند و فیلم و عکس گرفتن را به خبرنگاران و نیروهای روابط عمومی واگذار کنند.
مدیر استانداردهای فرودگاهی و ایمنی اداره کل فرودگاههای استان نیز گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده 95 درصد عملکرد نیروها در این حادثه قابل قبول بود و تنها پنج درصد اشکال وجود داشت که باید با برگزاری آموزشهای لازم و تامین امکانات مورد نیاز در حوادث به رفع آنها اقدام کرد.
رضا رخشانی مقدم افزود: برگزاری مانورها، دوره های آموزشی و نشست های مختلف می تواند تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف و آمادگی فرماندهان و نیروهای عملیات امداد و نجات داشته باشد.
به گزارش ایرنا، در این نشست که مدیران کل مدیریت بحران، فرودگاه، مدیر عامل هلال احمر، مدیر کل راه و شهرسازی و کارشناسان بخشهای مختلف حضور داشتند عملکرد تیم های عملیاتی امداد و نجات در سانحه هوایی فرود اضطراری فوکر 100 در فرودگاه بین المللی زاهدان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
یک فروند هواپیمای فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان 20 اردیبهشت ماه گذشته در مسیر مشهد - زاهدان، حین تقرب به فرودگاه زاهدان به علت باز نشدن ارابه فرود عقب هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شد.
در این حادثه تنها تعداد اندکی از مسافران بطور سطحی زخمی که در همان محل مداوا و مرخص شدند. ک/2
653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن