تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802807905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارگیلان: مصمم به استفاده از ظرفیت های داخلی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارگیلان: مصمم به استفاده از ظرفیت های داخلی هستیم رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: مصمم به استفاده از سرمایه های داخلی برای پیشرفت و توسعه کشور هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمدعلی نجفیˈ روز چهارشنبه در همایش نقش مبلغان و منادیان دین و فرهنگ در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به شعار اعتدال دولت تدبیر و امید افزود: باید به عنوان مسوولان اجرایی و مدیریتی، اعتدال را رعایت کنیم و از آن خارج نشویم.
وی ادامه داد: اعتماد متاثر از حضور روحانیت همواره از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته است و امروزه به دلیل عملکرد دولت و رویکرد رییس جمهوری توجه به سرمایه اجتماعی در حال تقویت است و این اعتماد عمومی نسبت به دولت در جامعه ایجاد شده است.
استاندار گیلان عملکرد وزارت امور خارجه و تیم هسته ای را متاثر از راهبرد کلان مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهوری خواند و اظهار کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در مجامع بین المللی و در مقابل ابرقدرت ها ، مقتدرانه است و روند کارها با موفقیت پیش می رود.
وی تصریح کرد: نوع گفتمان رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید، فضایی ایجاد کرده که کشورهای غربی دیگر توان مقابله و تخریب جمهوری اسلامی را ندارند.
نجفی با بیان این که همین فضای امید را در داخل کشورمان نیز داریم، افزود: امروز امید ، جایگزین تهدیدها شده و باید این فضای امیدی را که بارور شده، حفظ کنیم .
وی سیر کاهش بیکاری و رکود اقتصادی را از دستاوردهای دولت عنوان و تصریح کرد: آمار بیکاری در استان طی سه ماه نخست سال 92 رتبه دوم کشوری بود اما اکنون رتبه بیکاری استان در کشور به ششم تغییر یافته که باز هم پذیرفتنی نیست.
نجفی با تاکید بر ضروت خروج صنعت و کشاورزی از رکود در استان اظهار کرد: باید تلاش کنیم بخش عظیمی از شهرک های صنعتی که تعطیل شده اند، دوباره به تولید برسند.
وی با اشاره به مواد مخدر به عنوان یکی از ناهنجاری های اجتماعی ، ایجاد فضای امنیتی را تنها راهکار مقابله با ناهنجاری های اجتماعی ندانست و افزود: در کنار استفاده از نیروهای نظامی و امنیتی، باید اشتغال ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه مبلغان به عنوان حامیان اسلام در ماه تزکیه نفس می توانند نقش موثری در هدایت جوانان و مردم داشته باشند، ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماهی است که همه دور هم جمع می آیند و فرصت مناسبی برای هدایت مردم است.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول ساختار نظام سلامت در کشور ادامه داد: این طرح، کاری بی نظیر در کشور است که با وجود هزینه های بسیار سنگین ، دولت مصمم به اجرای آن می باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در سخنانی؛ انقلاب اسلامی را پدیده ای منحصربفرد و متاثر از مکتب دینی و اسلامی عنوان و اظهار کرد: انقلاب اسلامی جوشش و حرکتی است که به آداب و اخلاق همزیستی از نوع دینی دعوت کرده است.
حجت الاسلامˈ جمال یاریˈ به تحرکات گروه های افراطی همچون داعش در عراق اشاره کرد و آنها را خونریز و منتسب به صهیونیسم دانست و گفت: خطر ارتجاع از فرهنگ و آرمان های دینی که برخی مرتجعانه فکر می کنند و دین را بد تفسیر می کنند، وجود دارد، در حالی که در دین نه افراط و نه تفریط است، بلکه حد وسطی است که همه بتوانند استفاده کنند.
وی در ادامه به خطر گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه نیز اشاره و اضافه کرد: مواد مخدر یکی از دام های خطرناک دشمنان است و ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا مبلغان با ارتقای آگاهی جوانان به آن بپردازند.
همایش نقش مبلغان و منادیان دین و فرهنگ در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور مبلغان گیلان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
اول تیرماه مصادف با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است.ک/2
7296/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن