تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819164034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک علم و فناوری همدان دبیرخانه آموزش های تخصصی و حرفه ای کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پارک علم و فناوری همدان دبیرخانه آموزش های تخصصی و حرفه ای کشور شد همدان-ایرنا- رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: پارک علم و فناوری همدان به عنوان دبیرخانه آموزش های تخصصی و حرفه ای پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور معرفی شد.


ˈخسرو پیریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب شدن همدان به عنوان دبیرخانه مرکزی با هدف ارایه آموزش های تخصصی در حوزه فناوری، تربیت و توانمندسازی سرمایه انسانی در حوزه کارشناسان و فناوران و توسعه اقتصاد دانش محور انجام شده است.
وی اضافه کرد:پارک علم و فناوری استان همدان نیز با پذیرش این سمت تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف کلان پارک علم و فناوری به کار گرفته است.
وی ادامه داد:در برنامه پنج توسعه جایگاه خوبی برای پارک های علم و فناوری و استقرار شرکت های دانش بنیان به عنوان اصلی ترین راه برون رفت از اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت:پارک علم و فناوری تمام تلاش خود را برای ایجاد این شرکت ها به کار گرفته است زیرا ایجاد دانش بومی و قدرت دهی به بازار از ثمرات اصلی ایجاد این شرکت ها است.
وی عنوان کرد:تجاری کردن طرح های شرکت های دانش بنیان می تواند در ایجاد طرح های خلاق و نوآورانه تاثیر گذار بوده و این طرح ها را وارد دنیای اقتصاد کند.
وی اضافه کرد:همدان پتانسیل های لازم را برای ایجاد شرکت های دانش بینان دارد و هم اکنون 19 شرکت دانش بنیان در سطح استان همدان مجوز لازم را از وزارت فناوری و ارتباطات دریافت کرده اند.
وی ادامه داد:اعتبار صرف شده برای ایجاد این شرکت ها تنها چهار میلیارد ریال است که با همین رقم یک فضای فناورانه و نوین در سطح واحد های صنعتی استان ایجاد شده است.
وی افزود:چهار شرکت دانش بنیان از استان همدان در نمایشگاه توانمندی های اربیل عراق شرکت کردند که این حضور نتایج خوبی را برای شرکت های حاضر در این نمایشگاه رقم زد.
وی عنوان کرد:برنامه ریزی های لازم برای حضور در نمایشگاه روسیه انجام شده است و انعقاد قرار داد با اتاق های بازرگانی روسیه از اهداف حضور در این نمایشگاه است.
پارک علم و فناوری استان ها سازمانی است که در آن واحدهای تحقیقاتی مستقل و یا وابسته به سازمان ها و صنایع اجتماع و تحت پوشش و حمایت قرار می گیرند.
این مجموعه که به صورت یک منطقه ویژه تحقیقاتی عمل می کند، با گسترش فضای خلاقیت و نوآوری و تعمیق ارتباط بین دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، سازمان های تحقیقاتی، واحدهای تولیدی ومراکز تصمیم گیری، درجهت توسعه فناوری و علوم کاربردی اقدام می کند.
7530/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن