تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات آوار مرگبار در خیابان سنایی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جزییات آوار مرگبار در خیابان سنایی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات ریزش مرگبار آوار در خیابان سنایی را تشریح کرد. به گزارش نامه نیوز به نقل از  مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات ریزش مرگبار آوار در خیابان سنایی را تشریح کرد.

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت هشت و 17 دقیقه صبح امروز حادثه ریزش آوار در خیابان کریمخان خیابان سنایی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان سه ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک ساختمان سه طبقه به طور ناگهانی تخریب شده بود و دکل مخابراتی که بر روی پشت بام قرار داشت به پایین سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در این ساختمان مرد 50 ساله ای شب ها استراحت می کرد که در زمان حادثه در طبقه اول حضور داشت. آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و مرد 50 ساله را از زیر آوار خارج کردند که امدادگران اورژانس مرگ او را تایید کردند. همچنین دکل مخابراتی برش داده شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

یکی از کارشناسان سازمان نظام مهندسی که در محل حادثه حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: ساختمان سه طبقه بسیار قدیمی بود و احتمال می یابد نصب دکل بر روی پشت بام آن علت تخریب باشد.




1393/3/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن