تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمل و نقل ریلی بین ایران و ترکیه راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اتاق بازرگانی ایران حمل و نقل ریلی بین ایران و ترکیه راه اندازی می شود سمنان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران از برنامه راه اندازی حمل و نقل ریلی بین ایران و ترکیه و تصویب آن در سفر اخیر رییس جمهوری به این کشور خبر داد.


ˈغلامحسین شافعیˈ روز سه شنبه در نشستی با فعالان اقتصادی استان سمنان در اتاق سمنان افزود: راه اندازی این خط ریلی موجب کاهش هزینه های حمل و نقل بین دو کشور می شود.
وی با اشاره به شرایط حمل و نقل ریلی ایران و درخواست های فعالان اقتصادی استان سمنان گفت: میانگین سرعت حمل و نقل ریلی ایران به صرفه نیست و هزینه های ترابری تولیدکنندگان را افزایش می دهد.
شافعی یادآور شد: در حال حاضر سرعت حمل و نقل ریلی کشور بین 12 تا 15 کیلومتر در ساعت است و این به خطر توقف های طولانی و متعدد در ایستگاههای بین راه می باشد و افزایش این سرعت در شورای ترابری کشور در حال بررسی است.
وی در خصوص شرایط پرداخت تسهیلات بانکی نیز گفت: تجدید نظر در سود بانکی و میزان تسهیلات نیز در دولت در دست بررسی است.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: این اتاق برای رفع مشکلات مالیاتی و بیمه ای تولیدکنندگان تلاش می کند.
در این نشست فعالان اقتصادی استان سمنان هزینه های بالای حمل و نقل و عوارض معادن، مسایل مربوط به مالیات، بیمه، شفاف سازی قوانین را مطرح و بر رفع مشکلات در این بخش ها تاکید کردند.ک/2
599

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن