تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820069881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سومین همایش تخصصی رتبه بندی شرکت های مهندسی،تدارک و ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری سومین همایش تخصصی رتبه بندی شرکت های مهندسی،تدارک و ساخت خبرگزاری پانا:سومین همایش سالانه رتبه‌بندی شرکت های مهندسی، تدارک و ساخت((EPC به منظور تحقق قانون حداكثر استفاده از توان داخل به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت 09:10



 باشگاه خبرنگاران نوشت: در این همایش فروتنی مدیرکل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در سخنانی به بررسی برخی مواد و بندهای قانون حداکثر استفاده از توان داخل پرداخت و گفت: طبق بند الف ماده 19 این قانون بیمه مرکزی ایران موظف شده است نظام حمایتی بیمه را برای استفاده کنندگان از کالا و خدمات ایرانی فراهم کند.   کرمانشاه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز در سخنانی به تشریح عملکرد شرکتهای EPC پرداخت و گفت: این شرکتها نوعی سازماندهی صنعتی در 2-3 دهه اخیر ایجاد و نقش مهمی در توسعه صنعتی اقتصادی کشورهای پیشرفته ای چون چین،‌هند، کره جنوبی و برزیل ایفا کرده اند.   در ادامه این همایش به شرکتهای رتبه بندی شده گواهینامه اعطا شد که شرکت مهندسان مشاور سازه در حوزه فعالیت های صنعتی و معدنی گواهینامه B+، مدیریت هیربدان در حوزه فعالیت های صنعتی و معدنی گواهینامه C و در حوزه فعالیت های نیروگاهی گواهینامه C+ دریافت کردند.   همینطور توسعه مپنا 3 در دو حوزه فعالیت های نیروگاهی و نفت، گاز و پتروشیمی به ترتیب گواهینامه های B+ و B اخذ کرد، ‌شرکت نصب نیرو در حوزه نیروگاهی C+، پرشین راد گروه در حوزه فعالیتهای نفت، گاز و پتروشیمی گواهینامه E گرفت و شرکت بلند پایه نیز در هر سه حوزه فعالیتی به ترتیب حائز گواهینامه های C، C+، و D شد.   معیار صنعت خاورمیانه در حوزه فعالیت های صنعتی و معدنی C+، فراساحل صف در حوزه نفت،‌گاز و پتروشیمی گواهینامه B، فکور صنعت در حوزه فعالیتهای صنعتی و معدنی B+، فولاد پایا نیز در همین حوزه C+ را از آن خود کرد، ضمن آن که شرکت ناورود در دو حوزه فعالیت های صنعتی و معدنی و نفت، گاز و پتروشیمی دو گواهینامه D+ را به خود اختصاص داد.   این همایش با تاكید بر نقش موثر سازندگان تجهیزات صنعتی در اجرای موفق طرح‌ها و لزوم معرفی شركت‌های توانمند این حوزه، با حضور مقامات و سیاستگذاران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران و اعضای تشكل‌های صنعتی، كارفرمایان طرح‌های صنعتی، مدیران شركت‌های رتبه‌بندی شده و جمعی از مدیران شركت‌های مشاوره‌ای و پیمانكاری و خبرگان این حوزه، همه ساله در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن