تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803940301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین باشگاه ها در بهترین هتل های دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهترین باشگاه ها در بهترین هتل های دنیا




هتل ها فقط برای استراحت و اقامت مهمانان و مسافران نیستند. بیشتر آنها انواع فضاهای جداگانه از سالن های کنفرانس گرفته تا پذیرایی و باشگاه و استخر و ... دارند . ما در این مطلب، 10 تا از بهترین باشگاه های هتل های دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.








 
 
 
 
برترین ها: هتل ها فقط برای استراحت و اقامت مهمانان و مسافران نیستند. بیشتر آنها انواع فضاهای جداگانه از سالن های کنفرانس گرفته تا پذیرایی و باشگاه و استخر و ... دارند . ما در این مطلب، 10 تا از بهترین باشگاه های هتل های دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.

Houstonian Hotel






مرکز بدنسازی باشگاه هتل، اسپا و باشگاه هوستون بسیار بزرگ و مجهز است. مساحت این مرکز حدود 16260 متر مربع است و 300 دستگاه قلب و وزن از برندهای گران قیمت و بسیار باکیفیت همچون Cubex و Technogym دارد. از دیگر امکانات این باشگاه عظیم باید به زمین دو داخلی، زمین های وسیع بیرونی، زمین تنیس و مجموعه کامل استخر و سونا و ... اشاره کرد. بیشتر مهمانان این هتل انتظار دارند وارد یک زیرزمین کوچک با امکانات محدود بشوند و با ورود به باشگاه هتل بسیار شگفت زده می شوند.

Hotel Bellevue






این هتل در سیاتل قرار دارد و باشگاه آن بهترین امکانات بدنسازی و تناسب اندام را در خود جای داده است. این باشگاه چهار سالن ورزشی با امکانات بسیار زیاد، سالن پیلاتس، سه استخر، 10 زمین تنیس و زمین بسکتبال و دو دارد. در هر هفته 70 کلاس مختلف در باشگاه این هتل برگزار می شوند. یوگا نیز از دیگر ورزش های محبوب در این باشگاه است. این باشگاه حدود 18580 متر مربع مساحت دارد.

Jumeirah Beach






هتل جمیرا در دبی قرار دارد. این هتل بسیار زیبا و شیک، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام بسیار بزرگ و مجهز نیز دارد که از ورزش در آنجا لذت می برید. این باشگاه همچنین اسپا، کلوب بدنسازی نوجوانان، سه زمین اسکوآش و 7 زمین تنیس دارد. این باشگاه استخر شنا 25 متر مربعی در فضای باز دارد.

Marina Bay Sands






هتل مارینا سندز در سنگاپور نیز یکی از بهترین باشگاه ها را دارد. این هتل از شلوغی مرکز شهر دور است و در میان مسافران بیزینسی محبوبیت بسیاری دارد. باشگاه تناسب اندام این هتل در طبقه 55 قرار دارد و از آن بالا می توان چشم انداز زیبایی از سنگاپور را مشاهده کرد. این باشگاه انواع دستگاه های بدنسازی از کمپانی های مشهور و گران قیمت را در خود جمع کرده است. 

Four Seasons Park Lane






این هتل در لندن واقع شده است. باشگاه بدنسازی این هتل در طبقه دهم قرار دارد. این باشگاه بدنسازی انواع تردمیل، الیپتیکال، دوچرخه و دیگر دستگاه های بدنسازی را از انواع برندهای مشهور در خود جمع کرده است. بیشتر این دستگاه ها، داک آی‌پاد نیز دارد. از دیگر امکانات آن باید به توپ و تشک ورزش و ... رایگان اشاره کرد.

Siam






هتل سیام در بانکوک در کشور تایلند قرار دارد و یکی از شیک ترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل باشگاه بدنسازی و کیک‌بوکسینگ مجهزی نیز دارد که خود شهروندان بانکوکی نیز در آن عضو هستند و از امکاناتش بهره می گیرند. 

Four Seasons San Francisco






هتل چهار فصل سان‌فرانسیسکو نیز باشگاه بزرگ و بسیار مجهزی دارد و مهمانان و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند. این باشگاه یک سالن بدنسازی 11800 مترمربعی دارد و انواع دستگاه ها با کیفیت و فعالیت های مختلف را می توان در آن تجربه کرد.

Tokyo Park Hyatt






باشگاه بدنسازی این هتل در طبقه 47ام قرار دارد و از آن بالا می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از شهر توکیو را مشاهده کنید. در باشگاه این هتل انواع امکانات بسیار باکیفیت بدنسازی و ورزش های دیگر وجود دارند. شما می توانید مدیتیشن و آرامش روح را نیز در اینجا تجربه کنید. کلاس های متعددی نیز در این باشگاه برگزار می شوند.







تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن