تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819140401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از سامانه گرمسیری تحولی عظیم در بخش کشاورزی قصرشیرین ایجاد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهره برداری از سامانه گرمسیری تحولی عظیم در بخش کشاورزی قصرشیرین ایجاد می کند قصرشیرین - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: بهره برداری از سامانه گرمسیری تحولی عظیم در بخش کشاورزی این شهرستان ایجاد می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمرادعلی تاتارˈ روز چهارشنبه در جلسه طرح جامع توسعه کشاورزی قصرشیرین افزود: این شهرستان با داشتن اقلیم آب و هوایی مناسب ظرفیت بزرگی برای افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد.
وی تصریح کرد: همچنین قابلیت بالای قصرشیرین در بخش تولید محصولات باغی و آبزی پروری با بهره برداری از طرح سامانه گرمسیری و منابع آبی سه سد حوزه شهرستان تحولی شگرف نیز در این زمینه ایجاد می کند.
تاتار گفت: پیش بینی می شود اراضی آبی شهرستان که هم اکنون هفت هزار هکتار است با اجرای این طرح به 20 هزار هکتار افزایش یابد.
سرپرست جهاد کشاورزی قصرشیرین نیز در این جلسه گفت: نشست های طرح جامع کشاورزی با تاکید استاندار کرمانشاه و با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی برگزار می شود.
ˈرضا محمدیˈ افزود: قصرشیرین با داشتن آب و هوایی چهار فصل محل تولید عمده محصولات کشاورزی، باغی و آبزی پروری است و پیش بینی می شود با اجرای سامانه گرمسیری شاهد افزایش تولید این محصولات باشیم.
وی گفت: یکی از شاخص های توسعه بحث مالکیت است که کشاورزان و بخصوص گلخانه داران شهرستان می توانند در صورت داشتن سند مالکیت از تسهیلات لازم استفاده کنند و این خود می تواند سبب افزایش تولید شود.
محمدی تصریح کرد: قصرشیرین دارای سه رودخانه دائمی الوند، قوره تو و کنگیر است که از پتانسیل های بخش کشاورزی می باشد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار جمعیت دارد و دارای 29 هزار و 188 هکتار اراضی باغی و کشاورزی است.ک/2
707/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن