تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کابینه جدید فلسطین فردا معرفی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کابینه جدید فلسطین فردا معرفی می شود تهران - ایرنا - مشورت ها برای تعیین دولت جدید فلسطین پایان یافته و کابینه جدید فلسطین که دولت آشتی ملی است فردا (پنجشنبه) معرفی می شود.


به گزارش روز چهارشنبه المیادین، جنبش های فتح و حماس اعلام کردند مشورت ها برای تشکیل دولت توافق ملی به پایان رسیده است.
اسامی اعضای کابینه جدید طی ساعات آینده به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان تقدیم می شود و پیش بینی می شود عباس فردا تشکیل دولت جدید به ریاست ˈرام الحمد اللهˈ را اعلام کند.
الحمد الله تا کنون رئیس کابینه تشکیلات خودگردان بوده است.
ˈعزام الاحمدˈ مسئول پرونده آشتی در جنبش فتح طی دو روز گذشته با حضور در نوار غزه با مسئولان جنبش حماس دیدار کرد. در این مذاکرات دو روزه طرفین در باره اسامی وزیران کابینه فن سالار جدید در فلسطین توافق کردند.
الحمد الله علاوه بر نخست وزیری مسئولیت وزارت کشور را هم شخصا بر عهده دارد زیرا مساله هماهنگی و ساماندهی مجدد دستگاه های امنیتی فلسطینی یکی از موانع اصلی در راه تعیین شخص وزیر کشور بود.
قرار است یک کمیته عربی به ریاست مصر بر تجدید ساختار سازمان های امنیتی فلسطین نظارت داشته باشد.
برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان، مجلس قانون گذاری، اجرای کامل توافق آشتی و تامین آزادی های عمومی و فعال کردن سازمان آزادیبخش فلسطین، اولویت هایی است که دولت جدید باید با اجرای آن، به دودستگی بین گروه های فلسطینی پایان دهد.
یکی از مسئولان فلسطینی اعلام کرد تماس ها برای برگزاری اجلاس کمیته مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین در نزدیک ترین زمان ممکن ادامه دارد. در عین حال قرار است تماس ها و جلسات جنبش های فتح و حماس بدون وقفه تداوم داشته باشد تا انجام مسئولیت های دولت جدید تسهیل شود.
بر اساس اخبار غیر رسمی، موضوع تعیین شخص وزیر خارجه در کابینه جدید هنوز مورد اختلاف دو طرف است. کابینه جدید فلسطین کابینه ای 15 نفره متشکل از افراد متخصص مستقل خواهد بود که در کرانه غربی مراسم انتصاب برپا می شود و آنها برای پذیرش مسئولیت های جدید خود سوگند قانونی خواهند خورد.
خاورم 1491 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن