تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814103738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مخاطبان از زندگینامه داستانی شهید همت و مقالات بوسعید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > بازار نشر
استقبال مخاطبان از زندگینامه داستانی شهید همت و مقالات بوسعید
زندگینامه داستانی شهید همت و کتاب «چشيدن طعم وقت» شامل مقالات كهن و نويافته بوسعيد به کوشش محمدرضا شفیعی کدکنی از آثاری هستند که در اردیبهشت ماه در میان فهرست کتاب‌های پرفروش شهر کتاب مرکزی قرار دارند.



به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب منتشر شده است و عناوینی که در 13 حوزه تاريخ، دين و عرفان، كودك، نوجوان، فلسفه، شعر، داستان، روانشناسی، هنر، علم، آموزش و دفاع مقدس بیشترین فروش را داشته‌اند، معرفی شده‌اند. در حوزه کتاب‌های تاریخ، «تاريخچه فراماسونری»، «سال سی روزنگار مصور ايران پس از انقلاب اسلامی»، «جنگ‌هايی كه دنيا را تغيير دادند»، «دختری از ايران» و «ايران بين دو انقلاب» در این مدت بیشترین فروش را داشته‌اند. «چشيدن طعم وقت (مقالات كهن و نويافته بوسعيد)»، «مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری»، «نفائس العرفان (مجموعه هفت رساله عرفانی)»، «دين و نظريه اجتماعی» و «دين» عناوینی هستند که در اردیبهشت ماه، در حوزه دین و عرفان، بیشترین فروش را داشته‌اند. در قسمت کتاب‌های روانشناسی می‌توان نام کتاب‌هایی چون «زن بودن»، «تفكر زائد»، «زنان شيفته»، «شايد برای شما هم اتفاق بيافتد» و «50 روش ساده برای علاقه‌مند كردن فرزند به مطالعه» را در فهرست پرفروش‌ها دید. «باران برای تو می‌بارد»، «فكر كنم باران ديشب مرا شسته»، «مجموعه كامل اشعار قيصر امين‌پور»، «هيچ چيز مثل مرگ تازه نيست» و «ماديان سياه» عناوین کتاب‌های پرفروش در بخش شعر هستند. پرفروش‌های حوزه فلسفه نیز عبارت‌اند از: «نگاهی نو به فلسفه»، «ترس و لرز»، «خيابان يك طرفه»، «در باب حكمت زندگی» و «پرسيدن مهم‌تر از پاسخ دادن است» در زمینه کتاب‌های آموزشی هم این عناوین بیشترین فروش را داشته‌اند: «مذاكرات به زبان انگليسی»، «دستور زبان فرانسه»، «فرهنگ تصويری آكسفورد»، «يك اتفاق ساده (خلاقيت در طراحی شخصيت‌های كارتونی)» و «آموزش خط تحريری» کتاب‌هایی که در قفسه هنر، به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند، نیز عبارت‌اند از: «ديد خلاقانه در عكاسی»، «نمايه رنگ»، «زبان تصوير»، «عناصر سينمای آندرئی تاركوفسكی» و «مبانی سينما». در میان کتاب‌های پرفروش حوزه دفاع مقدس می‌توان کتاب «همت (زندگی‌‌نامه داستانی شهيد محمد ابراهيم همت)» را دید. دیگر عناوین این حوزه نیز عبارت‌اند از: «من زنده‌ام»، «سال سی روزنگار مصور ايران پس از انقلاب اسلامی»، «خدا بود و ديگر هيچ نبود» و «زيباتر از زندگی». از کتاب‌های پرفروش حوزه علم هم که در اردیبهشت ماه، بیشترین فروش را داشته‌اند، می‌توان به عناوینی چون «اعجوبه‌ای در ژن‌های شما»، «درباره علم»، «تاريخ علم از كشف اتم تا عصر اطلاعات 3 (3 جلدی)»، «آشنايی با كاركرد مغز (چگونه مغز خود را پرورش دهيم)» و «100 دانشمندی كه جهان را تغيير دادند» اشاره کرد. در قفسه کتاب‌های داستانی نیز این عناوین، بیشتر مورد استقبال واقع شده‌اند: «فرصت دوباره»، «مالوی»، «گاماسياب ماهی ندارد»، «دروغ سوم» و «ندای كوهستان» در میان کتاب‌های نوجوانان نیز «بگو ما هم بخنديم 1»، «جزيره بی‌‌تربيت‌ها 2»، «قصه‌های اميرعلی»، «گذرگاه وحشت» و «قطعه گمشده» بیشترین فروش را داشته‌اند. «ترانه‌های كوچك براي هوش كودك (جلدهای 1 تا 6)»، «جم‌جمك برگ خزون»، «جودی و طلسم بدشانسی (جودی دمدی10)»، «لبخند ماه (قصه‌های من و بابام 3)» و «باب اسفنجی دست به كار می‌‌شود (كتاب‌های سبز)» هم عناوین پرفروش حوزه کتاب‌های کودک هستند.


۱۳۹۳/۳/۴ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن