تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806414211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اولین پایگاه خون مستقر در بیمارستان قلب شهید رجائی به همت ال‌جی وگلدایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: افتتاح اولین پایگاه خون مستقر در بیمارستان قلب شهید رجائی به همت ال‌جی وگلدایران

افتتاح اولین پایگاه خون مستقر در بیمارستان قلب شهید رجائی به همت ال‌جی وگلدایران

پایگاه مذکور که به مدت یک سال از تاریخ افتتاح در محل بیمارستان مشغول به فعالیت خواهد بود، ادامه حرکت ال‌جی در مسیر ارائه خدمات اجتماعی و در راستای تحقق منشور مسئولیت اجتماعی سازمان(CSR) است.




 تهران ، 28 اردیبهشت 1393: سازمان انتقال خون ایران با همکاری ال‌جی و گلدایران الکترونیکس به منظور دسترسی آسان به خون سالم، اقدام به افتتاح یک پایگاه انتقال خون کردند.این مراسم با حضور مدیرعامل ال‌جی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، مدیرعامل گلدایران و رئیس بیمارستان قلب شهید رجائی در محل آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد.


پایگاه مذکور که به مدت یک سال از تاریخ افتتاح در محل بیمارستان مشغول به فعالیت خواهد بود، ادامه حرکت ال‌جی در مسیر ارائه خدمات اجتماعی و در راستای تحقق منشور مسئولیت اجتماعی سازمان(CSR) است.در مراسم افتتاحیه این پایگاه، دکتر فریدون نوحی، ریاست بیمارستان در مورد ضرورت اهداء خون و تجلیل از اقدام ال‌جی و گلدایران سخنانی چند بیان کردند. سپس مدیرعامل دفتر ال‌جی در ایران – آقای کریس جانگ – در مورد اهمیت سلامتی در دنیای امروز سخنانی ایراد کردند. ایشان اشاره کردند که : " توجه به سلامتی در همه جهان اهمیت به سزائی داشته و ال‌جی نیز به عنوان بخشی از جامعه از این قاعده مستثنی نیست." وی افزود : " جامعه سالم، شادتر و سازنده‌تر  بوده و رمز پیشرفت همه جانبه است. ال‌جی به عنوان یک شهروند جهانی هرکجا مشغول به کسب وکار باشد، فعالیت‌های مشارکتی خود را به عنوان شهروند به انجام می‌رساند. در ایران نیز با همکاری سازمان انتقال خون، این پایگاه را تدارک دیدیم  تا دسترسی به خون سالم را تسهیل نمائیم."
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/ghjpy1.jpg


پس از پایان سخنرانی مدیرعامل دفتر ال‌جی در ایران، ضمن تشکر از حضور خانم دکتر نادعلی – سرپرست انتقال خون استان تهران- ازآقای دکتر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران برای سخنرانی دعوت شد و ایشان نیز با بیان مشکل بی‌عدالتی در دسترسی به خون و فراورده‌های سالم خونی در سطح جهان و توزیع نامناسب خون میان کشورهائی با سه سطح درآمد پائین، متوسط و بالا، راه حل این مشکل را افزایش تعداد پایگاه‌ها و ترویج فرهنگ اهداء خون دانستند. وی با بیان این نکته که سازمان انتقال خون در چهلمین سال فعالیت خود به سر می‌برد، جایگاه ایران را از کشورهای متوسط، بالاتر دانسته اما ابراز داشتند که هنوز از کشورهائی که سطح رفاه بالائی دارند، فاصله داریم و یکی از راه‌های جبران این فاصله را افزایش تعداد پایگاه‌های انتقال خون دانستند و از این حرکت گلدایران و ال‌جی و ادامه آن توسط بخش خصوصی استقبال کردند.در ادامه، آقای حسین تنهائی – مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گلدایران – به سخنرانی پرداختند و با ذکر مثال از میان آیات و روایات اسلامی به شرح اهمیت کمک به همنوعان پرداخته و سوابق ال‌جی و گلدایران در انجام امور خیریه را تشریح کردند. عضو هیات مدیره شرکت گلدیران با ابراز امیدواری به افزایش پایگاه های اهداء خون در سراسر کشور اظهار داشت: مردم ایران ظرفیت بالایی برای کمک به این نوع کارهای خداپسندانه دارند و چنانچه ما با دیدگاه درست در محل هایی چون پارک ها پایگاه های انتقال خون را دایر کنیم و اهمیت اهداء خون را یادآور شویم با انبوه داوطلبینی  روبرو خواهیم بود که خود نقش مبلغ و مروج را بازی خواهند کرد.
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/ghjpy2.jpg


در انتهای برنامه، میهمانان از محل آمفی تئاتر به پایگاه انتقال خون واقع در بیمارستان قلب شهید رجائی رفتند و این پایگاه با حضور مدیران عامل و رئیس بیمارستان در میان جمعی از علاقه‌مندان افتتاح شد. آقای تنهائی و آقای جانگ دقایقی پس از گشایش این پایگاه در حرکتی نمادین، اقدام به اهدای خون کردند و پایگاه رسماً  آغاز به کار کرد.نزدیکی به پارک ملت از یک طرف و همجواری با بیمارستان از طرف دیگر موجب شده که علاوه بر ترویج فرهنگ اهداء خون، بتوان واحدهای خون اهداء شده و فراورده‌های خونی را به صورت تازه و گرم به بیمارستان منتقل کرد.
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/ghjpy.jpg










1393/02/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن