تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی این همایش پاسخ دندان شکن به یاوه گویان به شخصیت پیامبر اکرم(ص) است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "آیت‌الله اختری" در افتتاحیه جشنواره جایزه بزرگ پیامبر اکرم(ص):
هدف اصلی این همایش پاسخ دندان شکن به یاوه گویان به شخصیت پیامبر اکرم(ص) است
هدف اصلی و آرمان تشکیل و برگزاری این همایش پاسخ دندان شکن به یاوه گویان و اهانت‌کنندگان به شخصیت پیامبر اکرم(ص) است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین همایش بین‌المللی پیامبر اکرم(ص) که روز سوم خرداد ساعاتی پیش در حوزه هنری با حضور آیت‌الله "محمد حسن اختری" دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) حجت‌الاسلام حسینی دبیر جشنواره و "غلامرضا منتظمی" دبیر همایش پیامبر اکرم(ص)، "لاله افتخاری" نماینده مجلس شورای اسلامی، "حجت‌الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی و هنرمندانی نظیر "مجید مجیدی" و "شهریار بحرانی"برگزار شد.
 
در ابتدای همایش که ساعت 9:30 صبح روز شنبه سوم خرداد مصادف با آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شد پس از سرود جمهوری اسلامی و قرائت آیاتی چند از قرآن کریم حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدحسن اختری" پس از سلام و درود و خوشامدگویی به حضار و علما و هم چنین مهمان خارجی همایش که از 15 کشور جهان در این جشنواره حضور داشتند؛ گفت: آزادی خرمشهر که طلیعه آزادی سرزمین‌های اشغالی و مناطق مختلف کشورمان بود و افتخار بزرگ برای ایران و موجب سرافرازی جمهوری اسلامی و ثمره ایثار و شهادت شهدای انقلاب و شهیدان دفاع مقدس بود را به شما عزیزان تبرک می‌گویم به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) نیز تسلیت و هم چنین پیشاپیش عید مبعث که سرآغاز اتفاقات حساس و آغاز حرکت انسان به سوی تکامل و انسانیت بود را تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم این مراسم و ثمره آن پاسخی به یاوه گویان و جاهلان و مغرضان و توطئه گران دشمنان اسلام باشد.
 
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت در ادامه سخنانش گفت: غرض از برگزاری این جشنواره که نخستین همایش پیامبر اکرم(ص) است و  علت اصلی انجام این حرکت همان طور که بیان شد اتهامات،‌ شبهات، اسائه ادب‌ها و اهانت‌هایی بود که به ساحت مقدس قرآن کریم، دین مقدس اسلام و شخص پیامبر اعظم (ص) اسلام که در این چند سال صورت گرفته آثار صدور 1386 دقیقه‌ای به این همایش ارسال گردیده که ما با برگزاری این جشنواره و استقبال از آن 99 برابر آن فیلم‌های موهن (توهین آمیز) را تولید کرده‌ایم که اگر هر سال و همیشه پیوسته این اتفاقات بیفتد پاسخ دندان شکنی را به آن‌ها داده‌ایم.
 
وی ادامه داد: این آمار شگفت انگیز و البته غم آور است زیرا باید تا به حال از این حرکات برای پاسداری از مقام و منزلت قرآن کریم و اسلام و شخصیت والای پیامبر (ص) انجام می‌شد و تا به حال نشده اما باز هم نخستین گام را با اقدامات بعدی ادامه خواهیم داد.
 
وی از ادامه همایش تا روز 5 خرداد خبر داد و گفت: در این سه روز از سوم تا پنجم خرداد، برنامه‌های ویژه‌ای داریم و به نمایش فیلم‌های برگزیده و برگزاری کارگراه‌های حرفه‌ای نیز می‌پردازیم هم چنین همایش علمی پیامبر اعظم (ص) (سینما و ادبیات جهانی هم برگزار خواهد شد.  
 
آیت‌الله اختری با اشاره به آمار آثار ارسال شده بیان کرد: از 898 اثر ارسالی به دبیرخانه همایش، 254 حلقه فیلم کوتاه داستانی، 178 حلقه فیلم کوتاه مستند، 70 حلقه پویا نمایی و 385 عنوان فیلم نامه وجود دارد که در نوع خود بسیار استقبال خوبی به عمل آمده و از تمامی شرکت کنندگان که با آثار هنری خود از شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) دفاع و پاسداری نموده‌اند کمال تشکر را دارم.
 
حجت‌الاسلام اختری با ابراز تاسف از حرکاتی از قبیل تالیف کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی مرتد گفت: پس از تالیف این کتاب موج تازه‌ای از جسارت‌ها و اهانتها علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) و اسلام و قرآن کریم آغاز شد.  
 
از زمان نخستین پیامبران، در هر برهه‌ای که پیامبری برگزیده شده دشمنان و بدخواهان وی با حرکات تهدیدی و اعمال خود، جلوگیری و متوقف کردن حرکت مردم به سوی پیامبران را موجب می‌شدند و با تمسخر و استهزا و حتی آزار فیزیکی از گسترده شدن دین خداوند بر زمین جلوگیری می‌کردند.


تکمیل می‌شود.../

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن