تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812627875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در گلستان: آزادسازی خرمشهر مشیت الهی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در گلستان: آزادسازی خرمشهر مشیت الهی بود گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: آزادسازی خرمشهر یک مشیت الهی بود و به تعبیر امام راحل (ره) می توان گفت که ˈخرمشهر را خدا آزاد کرد.ˈ


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت اله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در لشگر 30 پیاده گرگان، با تأکید بر این که نباید از امداد غیبی در فتح خرمشهر غافل بود، افزود: ما از این پشتیبانی و کمک پروردگار متعال در پیروزی خرمشهر، هیچ گاه نباید غافل باشیم و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که درب بسته خرمشهر به سوی ملت ایران گشوده شد.
وی تصریح کرد: ما باید راهی را که امام خمینی (ره) در این کشور آغاز کردند ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
وی با بیان این که سوم خرداد روز بزرگی در تاریخ ملت ایران است، اظهار کرد: روز سوم خرداد نشان دهنده قدرت و ایمان مردم ایران است، وقتی خرمشهر به دست رژیم بعث عراق افتاد، آن را به عنوان پیروزی بسیار مهم برای خود تلقی و به عنوان دژی نفوذناپذیر عنوان کرده بودند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: صدام در آن زمان آن قدر مست و مغرور شده بود که نام خرمشهر را تغییر داد و آن را محمره نام نهاد.
آیت اله نورمفیدی افزود: صدام در آن زمان خطاب به نیروهای ایرانی گفته بود که اگر بتوانند خرمشهر را پس بگیرند کلید شهر بصره را به ایرانیان خواهد داد.
وی با بیان این که صدام حسین در آن زمان گفته بود نیروهای ایرانی نمی توانند به شهر خرمشهر نفوذ کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای بعثی، دور تا دور خرمشهر را حصارهای دفاعی ایجاد کرده بودند تا از نفوذ نیروهای ایرانی جلوگیری کنند، آن ها با ایجاد خاکریزهای بسیار زیاد، تخریب خانه ها و ایجاد میدان های مین در شهر خرمشهر از نفوذ نیروهای رزمنده ایران جلوگیری کردند،
آیت اله نورمفیدی خطاب به نیروهای مسلح گفت: دنیا فکر آن را نمی کرد که با توجه به اوضاع داخلی آن زمان ایران و عملیات تروریستی منافقین و فرار بنی صدر، نظام ایران دوام آورد و کشورهای دنیا به این فکر بودند که با حمایت تمام عیار از کشور عراق می توانند کار نظام ایران را تمام سازند.
امام جمعه شهر گرگان افزود: ما باید به صورت خالصانه برای کشور و مصالح آن و هم چنین شرایط گوناگون آن، با همکاری و همدلی و هم چنین با خلوص نیت برای اقتدار این نظام و این انقلاب ایستادگی کرده و تلاش کنیم.
به گفته آیت اله نورمفیدی، ما باید کاری کنیم که این نظام الهی وارد دل مردم شود و وقتی که وارد دل مردم شد، قطعا مردم پشتیبان این نظام خواهند بود.
وی با اشاره به تحولات منطقه و اوضاع سیاسی کشورهای خاورمیانه گفت: امروز با مشاهده اوضاع کشورهایی نظیر مصر، عراق، افغانستان و لیبی می توان دید که اگر آن روز رهبری های امام بزرگوار نبود این پیوند و اتصال مردم با رهبری به وجود نمی آمد و رهبری امام باعث شد که نیروهای نظامی ایران در آزادسازی، پیروز میدان باشند و ما نیز همواره باید پیرو ولایت فقیه بوده و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنیم.
آیت اله نورمفیدی گفت: حضرت آیت اله خامنه ای، همان راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه می دهند همان گونه که امام راحل (ره) گفته بودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند، با رهبری و درایت ایشان آمریکا هیچ غلطی نمی تواند علیه ملت ایران انجام دهد.
602/7467/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن