تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819626464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هماهنگی افزایش ایمنی تردد در محورهای تهران در مراسم ارتحال امام(ره) برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست هماهنگی افزایش ایمنی تردد در محورهای تهران در مراسم ارتحال امام(ره) برگزار شد تهران بزرگ - ایرنا - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برگزاری نشست امداد و نجات در خصوص افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان تهران در ایام برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.


ˈحمید رضا شهرکی ثانویˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در این نشست مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان پلیس راه، اداره راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل و پایانه های استان تشکیل شود.
وی ادامه داد: همچنین پایگاه های مشترکی را برای استقرار گروه های امداد به منظور ارایه خدمات، توزیع بروشور و نقشه و اطلاع رسانی و استقبال از زائران جانمایی شود.
وی به اهمیت و نقش عمده ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری در برگزاری این مراسم و ارایه خدمات مناسب به زائران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه همه سفرها به حرم مطهر امام خمینی (ره) منتهی می شود از اینرو می بایست مسیرهای بهینه امداد رسانی در محورهای منتهی به حرم مطهر بررسی و اعلام شود.
شهرکی اظهار کرد: پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو و دیگر دستگاه مرتبط مقرر شد نحوه خدمات رسانی و محل استقرار نیروهای خود در محورها را به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برای تهیه بروشور اطلاع رسانی و تبلیغات فرهنگی ارائه دهند.
وی افزود: اداره راه و شهرسازی تمامی عوامل راهداری و راهدارخانه ها را برای ارایه خدمات به زائران در ایام اجرای طرح آماده و تابلوهای اطلاع رسانی و گروه های امدادی را ساماندهی کند.
شهرکی با اشاره به مصوبات این نشست گفت: اداره راه و شهرسازی استان تهران ملزم شد علایم و تجهیزات ترافیک را برای اطلاع رسانی و هدایت ترافیک با هماهنگی پلیس راه در محورهای منتهی به حرم مطهر تهیه کند و پیگیری های لازم را برای تخصیص اعتبار استقرار جرثقیل های سنگین از طریق استانداری انجام دهد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران بیان کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران نیز مکلف شد امکانات و تاسیسات مجتمع های خدماتی رفاهی و مراکز اقامتی بین راهی را بررسی، گروهای امداد خوردویی را در تمامی محورهای شریانی و اصلی برون شهری جانمایی و بروشورهای اطلاع رسانی ویژه زائران را منتشر کند.
وی در مورد وظایف سایر دستگاه های خدمت رسان گفت: جمعیت هلال احمر تمام پایگاه های جاده ای را برای اسکان موقت احتمالی زائران آماده سازی کرده و برای خدمات رسانی به زائران در محل مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه با دیگر گروه ها همکاری کند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران تصریح کرد: پلیس راه غرب و شرق استان تهران نیز اعلام آمادگی کرد با تمامی امکانات و نیروها به روان سازی ترافیک پرداخته و با تخلفات حادثه ساز به ویژه تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی مختص زائران برخورد کند.
وی افزود: استانداری تهران نیز فرمانداری ها را در خصوص استقرار گروه های امدادی به خصوص آتش نشانی در حاشیه راه ها هماهنگ کند.
تهرام/1699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن