تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زاهدان: رسانه ها در مقابله با جنگ نرم رسالت خطیری دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زاهدان: رسانه ها در مقابله با جنگ نرم رسالت خطیری دارند زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رسانه های ارتباط جمعی در مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان رسالت خطیری برعهده دارند و سلاح قدرتمند نظام اسلامی هستند.


آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ در دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دفتر امام جمعه زاهدان افزود: رهبر معظم انقلاب از سالها پیش خطر تهاجم فرهنگی دشمنان را به خوبی احساس کردند و در مراحل مختلف هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را به مسوولان و عموم مردم هشدار دادند.
نماینده رهبر معظم در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: رسانه ها به ویژه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این میدان نبرد باید با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و مومن و تجهیزات لازم علاوه بر خنثی سازی توطئه ها و هجمه ها، خود میداندار شوند و فرهنگ ایرانی اسلامی را در جهان تشنه محبت الهی ترویج کنند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: ˈایرناˈ به عنوان رسانه رسمی در استانهای حساسی چون سیستان و بلوچستان باید بیش از پیش هوشیار و توانمند باشد و همانگونه که تاکنون توانسته در صحنه های مختلف حضوری موفق داشته باشد زیباییها و واقعیات و توانمندیهای متعدد این استان را به خوبی ترسیم کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری از آنچه که اطلاع رسانی بهنگام و تلاشهای موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان نامید تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار با تشریح گوشه ای از فعالیتهای گسترده این سازمان گفت: ˈایرناˈ با 80 سال قدمت در حال ساماندهی برای حضور گسترده تر و فعالتر در صحنه های خبری داخلی و خارجی است.
ˈمحمد خدادیˈ با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی از منافع ملی در حوزه اطلاع رسانی صیانت می کند افزود: در جریان گروگانگیری اشرار در سیستان و بلوچستان برخی رسانه ها بدون در نظر گرفتن منافع ملی دانسته یا ندانسته به نفع دشمن کار کردند.
وی اظهار داشت: رعایت اخلاق، نقد منصفانه، مشفقانه و سازنده سرلوحه کار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار دارد و شعار صحت، دقت، سرعت و اخلاق مداری بطور همزمان مورد نظر است لذا هیچگاه صحت و دقت را فدای سرعت نمی کند.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در سفر به زاهدان دیدارهای مختلفی با استاندار، مسوولان و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان داشت.
خدادی همچنین با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهیدان به ویژه ˈحسین ضامنˈ خبرنگار فقید ایرنا ادای احترام کرد.
شهید ضامن خبرنگار فقید ایرنا در جریان اطلاع رسانی از رشادتهای رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد.ک/2
653/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن