تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818838916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گذر از مشکلات فرهنگي با ظرفيت هيئتهاي مذهبي امکان پذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲ب.ظ)
رئيس تبليغات اسلامي زرند: گذر از مشکلات فرهنگي با ظرفيت هيئتهاي مذهبي امکان پذير است رئيس اداره تبليغات اسلامي زرند گذر از مشکلات فرهنگي را توسط هيئت هاي مذهبي امکان پذير دانست.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري موج؛ جلسه اي که شب گذشته با حضور اعضاي شوراي هيئت هاي مذهبي، مسئول اداره تبليغات اسلامي و اعضاي کميسيون فرهنگي شوراي شهردرمحل سالن اجتماعات شوراي اسلامي زرند به منظورتبادل نظر، بررسي مشکلات در حوزه هاي فرهنگي، ‌اجتماعي و آسيب هاي پيش روي هيئت هاي مذهبي برگزار شد.
حجت‌الاسلام مهدي حسني اولويت کار فرهنگي اداره تبليغات اسلامي زرند را هيئت هاي مذهبي عنوان و بيان داشت: با ايجاد تعامل و روحيه همکاري و معاونت در سطح شهرستان مي توان از ظرفيت عظيم هيئت هاي مذهبي در تحقق بخشيدن به شعارسال و گذرازمشکلات فرهنگي گام بلندي برداشت.
حجت‌الاسلام حسني افزود: مشارکت هئيت هاي مذهبي در امور فرهنگي با جهت دهي صحيح و درست در راه انس و الفت با فرهنگ اهل بيت،راهگشاي کار کشور براي برون رفت از وضعيت نامطلوب کنوني است.
همچنين سيد رسول تهامي، رياست شوراي اسلامي شهر زرند ارائه تجربيات ارزشمند پيرغلامان هيئت هاي مذهبي به اعضاي جوان تحت امر را با شيوه هاي خلاقانه و جاذبه هاي خاص خود را از ضروريات دانست و اظهارداشت: شوراي شهر و هيئت هاي مذهبي دو نهاد مردمي هستند که مي توانند باعث پيشرفت و شکوفايي در حوزه مديريت شهري واجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي مي شوند.
در ادامه جلسه محمدخيرخواه مسئول شوراي هيئتهاي مذهبي زرند گفت: انس و الفت با جوانان يکي از بهترين راه هاي انتقال مباحث فرهنگي است که بايد در اين زمينه نظارت ويژه اي بر فعاليت هيئات مذهبي و تبليغات درون شهري انجام شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن