تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوشمند سازی مدارس تسهیل کننده آموزش است اما فقدان آن نباید موجب اختلال در آموزش شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش مهاباد در جلسه عمومی مدیران: هوشمند سازی مدارس تسهیل کننده آموزش است اما فقدان آن نباید موجب اختلال در آموزش شود خبرگزاری پانا: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: هوشمند سازی کلاس های درس نباید به گونه ای باشد که معلم نبود این امکانات را خللی در امر آموزش به حساب آورد و این وسایل باید در امر آموزش تسهیل کننده باشند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 11:37



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جلسه عمومی کلیه مدیران با حضور مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی، مدارس مستقل و مدارس تابعه مجتمع های در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرای معلم شهرستان مهاباد برگزار گردید.    
 "سیامند قادری" معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مهاباد در این جلسه با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات نوبت دوم در مدارس بر توجه بیشتر مدیران به اجرای دقیق بخشنامه ها و دستور العمل های موجود امتحانات تأکید کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ماحصل و خروجی یک سال فعالیت آموزشی در مدارس در نحوه اجرا و برگزاری دقیق امتحانات دیده خواهد شد و معلمان در ارزشیابی ها لازم است فعالیت های کلاسی را پراهمیت قلمداد کنند .
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود از اهمیت و جایگاه شغل معلمی سخن گفت و اظهار کرد: معلم، هنرمندی است که زایش اندیشه ها از هنر های او در کلاس درس رخ می دهد
 
قادری اذعان داشت: هوشمند سازی کلاس های درس نباید به گونه ای باشد که معلم نبود این امکانات را خللی در امر آموزش به حساب آورد و این وسایل باید در امر آموزش تسهیل کننده باشند.
 
در ادامه جلسه معاونین پشتیبانی و آموزش و پرورشی نیز مطالبی را در خصوص مستند سازی امور وتوجیهات مناسب در خصوص اتوماسیون اداری و همچنین برگزاری امتحانات و امور پرورشی ارائه دادند.
 
در پایان "کردستانی" کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش مهاباد بند هایی از دستور المعل اجرایی پروژه مهر رابرای مدیران تشریح و خاطر نشان کرد: کلیه امور مربوطه به ثبت نام به ستاد پروژه مهر سال 1393 واگذار شده و مدیران در این خصوص براساس دستور العمل های موجود این ستاد عمل نمایند.
   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن