تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان‌بيني: تنها دو سه نفر از صبا جدا مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جهان‌بيني: تنها دو سه نفر از صبا جدا مي‌شوند
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت که سرمربي اين تيم ليست نهايي بازيکنان موردنظرش را امروز به باشگاه خواهد داد.

عباس جهان‌بيني درباره جلسه‌اي که در باشگاه صباي قم با صمد مرفاوي برگزار شد تا اين مربي در سمتش ابقا شود، اظهار داشت: تا ساعات پاياني شب گذشته در باشگاه جلسه داشتيم و در نهايت با آقاي مرفاوي به توافق رسيديم تا وي به فعاليت خود در تيم صبا ادامه دهد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: به جهت اينکه مرفاوي از فصل گذشته در صبا فعاليت مي‌کرد و مطالعاتي روي تيم داشت، اعضاي هيئت مديره روي اين مربي نظر مثبت داشتند و به همين دليل تصميم گرفتيم وي سرمربي صبا باقي بماند.

مديرعامل باشگاه صباي قم در خصوص مدت زمان قرارداد مرفاوي با اين باشگاه عنوان کرد: توافق ما با آقاي مرفاوي يک ساله است اما اين توافق بسته نيست و مدت زمان آن قابل افزايش است. اين موضوع نيز بستگي به توافقاتي دارد که انجام خواهيم داد اما در ليگ چهاردهم قطعاً مرفاوي روي نيمکت صبا مي‌نشيند.

جهان‌بيني در پاسخ به اين سؤال که ليست خريد و مازاد تيم صبا براي فصل آينده مشخص شده يا نه، گفت: آقاي مرفاوي در جلسه شب گذشته ليست مورد نياز خود را به ما داد و قرار است امروز (سه‌شنبه) اين ليست را بار ديگر مرور کند و ليست نهايي را به باشگاه بدهد.

وي تأکيد کرد: با توجه به وضعيتي که در تيم وجود دارد، چهارچوب تيم حفظ خواهد شد و تنها دو سه نفر از صبا جدا مي‌شوند. براي بازيکنان جايگزين هم طبق ليستي که از مرفاوي مي‌گيريم اقدام خواهيم کرد تا براي فصل آينده تيم خوبي را تشکيل دهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/30 09:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن