تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال دانشجویان واحد دماوند نایب قهرمان مسابقات منطقه سوم کشوری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم فوتبال دانشجویان واحد دماوند نایب قهرمان مسابقات منطقه سوم کشوری شد دماوند-ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از نایب قهرمانی تیم فوتبال دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسابقات منطقه سوم کشوری خبر داد.


ˈمحمود صفریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب افزود: تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که پیش از این در مسابقات استان تهران به مقام قهرمانی دست یافته بود، به نمایندگی از استان تهران به مسابقات منطقه سوم کشوری راه یافت و در این دوره از مسابقات به مقام دوم رسید.
وی ادامه داد: این مسابقات که از 23 الی 28 اردیبهشت ماه به میزبانی استان البرز در واحد کرج برگزار شد، 5 تیم بصورت دوره ای به رقابت پرداختند و در نهایت واحد اراک از استان مرکزی با هشت امتیاز اول، دماوند از استان تهران با هفت امتیاز دوم، کرج از استان البرز با شش امتیاز سوم، نجف آباد از استان اصفهان با چهار امتیاز چهارم و قم با سه امتیاز پنجم شدند.
رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: با این نایب قهرمانی واحد دماوند جواز حضور در مسابقات نهایی کشوری را به همراه تیم فوتبال دانشجویان واحد اراک کسب کرد.
صفری در پایان اعضای تیم 18 نفره دانشگاه آزاد اسلامی دماوند را بدین شرح اعلام کرد: ˈحسین گوهریˈ، ˈمحمدرضا یحیویˈ، ˈاشکان حیاتیˈ، ˈمحمد فرشادی ˈ، ˈمهدی اشراقیˈ، ˈمحمد سید مومنˈ، ˈعلیرضا باباییˈ، ˈپیمان ذوالفقاریˈ، ˈمیریاسر حسینی راز لیقیˈ، ˈعباس امیریˈ، ˈمحمد نوازیˈ، ˈمحمد زارع خورمیزیˈ ، ˈامیرابراهیم بیگیˈ ،ˈ امیر اسفندیاریˈ، ˈحامد حیدریˈ، ˈامیررضا حجارˈ، ˈحامد عباسیˈ و ˈعلی سالکˈ بازیکنان تیم هستند که با همکاری سرمربی تیم ˈروح الله حق وردیˈ و کمک مربی ˈحسن حبیبیˈ و سرپرست تیم ˈحمید دادفرˈ فعالیت می کنند.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 466]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن