تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819795755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی کریمی : فقط مجید جلالی با من حرف زده / همه شایعات را تکذیب می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با سپاهان هیج مذاکره‌ای نداشته‌ام علی کریمی : فقط مجید جلالی با من حرف زده / همه شایعات را تکذیب می کنم خبرگزاری پانا:من تاکنون هیچ پیشنهادی را تأیید نمی‌کنم و هر زمان خودم اعلام کردم که از تیمی خاص پیشنهاد داشته ام آن زمان خبر صحت دارد در غیر این صورت خیر.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 14:30



به گزارش خبرگزاری پانا، این روزها شایعه‌ای داغ در بین هواداران سپاهان مطرح شده است. عنوان شده نام علی کریمی در لیست ارسالی کرانچار، که از کرواسی برای سپاهانی‌ها فرستاده قرار دارد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با این هافبک باتجربه پرسپولیسی هستند.   با وجود اینکه این شایعه در رسانه‌ها در حال قوت گرفتن است که علی کریمی در گفتگو با ایمنا آن را کاملاً تکذیب می‌کند. او می‌گوید: من رسماً از همین تریبون اعلام می‌کنم که با هیچ تیمی از جمله سپاهان مذاکره‌ای نداشته‌ام. تنها صحبتی که کرده‌ام با مجید جلالی بوده است، البته این را بگویم که آقای جلالی خودش با من تماس گرفت و این از لطف او به من بوده است که پاسخ وی را نیز هنوز نداده ام.
کریمی ادامه می‌دهد: درخواستی که از باشگاهها و مدیران عامل آنها دارم این است که تا زمانی که چیزی از زبان خود من نشنیده‌اند به این حواشی دامن نزدند. متأسفانه برخی مدیران عامل طوری رفتار می‌کنند که شایعات را بیشتر می‌کنند. شاید هدف خاصی دارند و به دنبال جذب مخاطب و هوادار هستند. فکر می‌کنم آقایان محترم با این مصاحبه‌ها به جایی نمی‌رسند.
وی در ادامه بازهم تأکید می‌کند که تیم فصل آینده‌اش را خودش معرفی می‌کند. کریمی می‌گوید: من تاکنون هیچ پیشنهادی را تأیید نمی‌کنم و هر زمان خودم اعلام کردم که از تیمی خاص پیشنهاد داشته ام آن زمان خبر صحت دارد در غیر این صورت خیر.
کریمی ترجیح می‌دهد راجع به پرسپولیس، دایی و بازگشت به تیم سابقش هم صحبت نکند. او می‌گوید: هنوز هیچ چیز برای آینده مشخص نیست و هرجا صحبت از مذاکره من با تیمی مطرح شده صحت ندارد.   هافبک سابق تیم ملی درباره خبری مبنی بر حضور نماینده‌اش در باشگاه پرسپولیس و گفت‌وگو با مسئولان این باشگاه نیز گفت: من وکیلم را جایی نفرستادم! هر کسی موضوع را نوشته از قول خودش است. اگر قرار به مذاکره‌ با من باشد قطعا با خود من حرف می‌زنند و من وکیل ندارم. حالا شاید بنده‌‌های خدا برای پیگیری کار خودشان به باشگاه رفتند که آقایان همه چیز را به من ربط دادند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن