تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمايشگاه بين المللي مواد شوينده در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > سایر حوزه ها
افتتاح نمايشگاه بين المللي مواد شوينده در تهران
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده ، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته ، امروز با حضور مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تعدادی از نمایندگان مجلس و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط ، آغاز بکار کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاک کننده ، محصولات سلولزی و بهداشتی، محافظتی پوست، مو و رنگ مو ، عطر، ادوکلن و اسپری ،خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای،خدمات بازرگانی و مشاوره ای؛ انواع دستگاه ها ،صنایع ، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه هم به نمایش عموم گذاشته شد.

در این نمایشگاه 200 شرکت داخلی و 37 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارد.

در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی شرکت ها و نمایندگانی از 13 کشور شامل ؛ ترکیه، آلمان ، چین ، فرانسه ، کانادا ، اسپانیا ، یونان ، مصر ، مالزی ، هنگ کنگ ، کره جنوبی، امارات، و هندوستان نیز جدید ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،پاک کننده و بهداشتی از رشد قابل توجه ای نسبت به سال گذشته برخوردار است که از نظر متراژ فضای برگزار نمایشگاه ، نسبت به سال گذشته ، 37 رشد نشان می دهد.

برنامه ریزی برای برگزاری سه نشست جانبی و حضور 5 هیئت تجاری بازرگانی خارجی ، بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه امسال همچنین از نظر شرکت های داخلی 20 درصد ، شرکت های خارجی 96 درصد و از نظر حضور تعداد کشورهای خارجی 116 درصد رشد یافته است.

این نمایشگاه در سال گذشته فقط شاهد حضور شش کشور بود اما امسال 13 کشور در آن حضور یافته است.

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه ، کمک به رونق تولید ، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقی درباره ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی ، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان ،معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور ، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از 21 هزار متر مربع ، در سالن های 6 - 7 - 8- 9 - 10- 11 و 27 و فضای باز نمایشگاهی برپا شده است.

علاقمندان می توانند از امروز 29 اردیبهشت تا یکم خرداد هر روز از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بازدیدکنند.


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن