تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819350159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پياده‌راه ناصرخسرو در تهران قديم بازسازي و نماسازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پياده‌راه ناصرخسرو در تهران قديم بازسازي و نماسازي مي‌شود
مدير اداره زيباسازي شهرداري منطقه 12 از بازسازي و نماسازي پياده‌راه ناصرخسرو در اين منطقه خبر داد.


حميدرضا كفايي محمدنژاد، مدير اداره زيباسازي شهرداري منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : اجراي طرح بازسازي و نماسازي پياده‌راه ناصرخسرو واقع در محدوده منطقه12 در دستور كار اداره زيباسازي شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي ادامه داد: اين طرح از ارديبهشت ماه آغاز و تا پايان شهريور 93 به منظور افزايش پويايي و چشم اندازهاي بصري در دست اجرا است.

كفايي اظهار داشت: در اين طرح اكيپ‌هاي اجرايي زيباسازي منطقه 12 به منظور بازسازي و نماسازي پياده‌رو ناصرخسرو به صورت مستمر در آماده باش كامل‌اند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح افزود: بازسازي و نماسازي پياده‌راه ناصرخسرو، اجراي نقاشي ديواري و بازسازي جداره‌ها و بناهاي قديمي پياده راه ناصر خسرو از اقدامات اجرايي اين طرح است.

كفايي خاطرنشان كرد: جداره‌سازي و نماسازي بناهاي قديمي محدوده تاريخي منطقه 12، بهسازي، بازسازي، جداره سازي و نماسازي بازار بزرگ تهران، بهسازي و بازسازي عودلاجان از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 12است.
 
انتهاي پيام/








تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن