تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های بهاری در برخی از مناطق کشور ادامه می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش های بهاری در برخی از مناطق کشور ادامه می یابد تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته در شمال غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، شمال، شمال شرق، جنوب، جنوب شرق و شرق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ و بارش های بهاری خواهیم بود.


به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی تصریح کرده است: این پدیده طی روز جاری در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، ارتفاعات البرز، زنجان، قزوین، شمال سمنان، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان قابل پیش بینی است.
همچنین استان های گیلان، مازندران، گلستان، شمال سمنان، شرق فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان روز دوشنبه این هفته شاهد افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ خواهند بود.
نقشه های هواشناسی نشان می دهد که استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان ، قزوین، ارتفاعات البرز، شمال سمنان، جنوب گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان طی روز سه شنبه این هفته شاهد افزایش رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهند بود.
مدیرکل پیش بین سازمان هواشناسی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به نفوذ این سامانه به کشور و با توجه به ویژگی بارشهای بهاری که به صورت محلی شدید و کوتاه مدت است، توصیه می شود برای پیشگیری از خسارات احتمالی توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام و تا حد امکان از توقف در این مکان ها خودداری شود.
احد وظیفه سپس در خصوص دمای فعلی هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران 28 درجه بالای صفر، رطوبت نسبی هوا حدود 16 درصد و سرعت وزش باد در جهت جنوب غربی تهران حدود 17 کیلومتر در ساعت است.
به گفته وی، پیش بینی می شود کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته بین 20 تا 30 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد باشد.
وی گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران در روز سه شنبه این هفته بین 20 تا 30 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.
اقتصام(4)1108**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن