تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كتاب تحليلي بر مولفه‌هاي فرهنگي منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
كتاب تحليلي بر مولفه‌هاي فرهنگي منتشر شد
مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما، كتاب "تحليلي بر مولفه‌هاي فرهنگي" در منظومه فكري امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري را منتشر كرد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما، كتاب "تحليلي بر مولفه‌هاي فرهنگي" در منظومه فكري امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري را منتشر كرد.

اين كتاب نوشته دكتر "داوود ميرمحمدي" است و مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما آن را منتشر كرده است.
 
اين كتاب در سه فصل كليات، تحليل محتواي منظومه فرهنگي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و موضوعات راهبردي براي سياست گذاري و برنامه ريزي رسانه اي تدوين شده است .
 
ضرورت مهندسي و مديريت فرهنگي به عنوان وظيفه حكومت اسلامي، اهميت اسلام و ضرورت ترويج و نهادينه سازي دين باوري، صيانت فرهنگي در پناه اتكا به اسلام، مبارزه با اباحه گري، مديريت جهادي و شاخص هاي آن، تاكيد بر خلاقيت و نوآوري و مهارت زندگي، اهميت و جايگاه خانواده و زن، نهاد اوقات فراغت، تامين رضايت اجتماعي، ترويج امر به معروف و نهي از منكر، استقلال و خودباوري و سرمايه فرهنگي و اجتماعي از جمله موضوعات اين كتاب است .
 
در منظومه فكري حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب موضوع فرهنگ از جايگاه ويژه اي برخوردار است تا جايي كه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در مناسبت هاي مختلف همواره بر اين موضوع تاكيد فراوان داشته اند.
 
از آنجا كه نامگذاري امسال ، منشور و راهبرد كلان نظام اجرايي كشور را در طول يك سال ترسيم مي سازد؛ اين مجموعه با هدف بررسي مباني و مولفه هاي فرهنگ اصيل اسلامي – ملي، شيوه هاي تحكيم و نهادينه سازي آن در منظومه فكري امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ارائه شده است .


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن