تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان دانشگاه دولتی خوی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساختمان دانشگاه دولتی خوی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خوی، ارومیه - ایرنا - رئیس دانشگاه ارومیه گفت: احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهرستان خوی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


رحیم حب نقی عصر روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و نیز توسعه دانشگاه دولتی خوی که با حضور امام جمعه، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر اعضا ترتیب یافت اظهار کرد: این طرح در چهار هزار مترمربع زیربنا و 41 هکتار زمین احداث می شود که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: با وجود اینکه بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه دانشگاه ارومیه برای احداث ساختمان آن هزینه شده است ولی دانشگاه خوی تاکنون به عنوان طرح ملی تعریف نشده است و تبدیل شدن آن به طرح ملی موجب می شود تا ردیف بودجه برای این دانشگاه تعریف و منظور شود.
حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی هم در این جلسه به ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی شهرستان پرداخت و خواستار ایجاد زیر ساختهای لازم برای آموزش عالی در خوی شد و گفت: راه اندازی و احداث دانشگاه دولتی از آروزهای مردم این شهرستان است.
موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: امسال با جذب 20 میلیارد ریال اعتبار عملیات تکمیلی این ساختمان که مدتی است متوقف شده است از سرگرفته می شود.
فرماندار شهرستان خوی هم در این جلسه خواستار همکاری دانشگاه ارومیه برای از سرگیری تکمیل ساختمان این دانشگاه شد.
حسین سیوانی بر حفاظت از اراضی در اختیار دانشگاه دولتی خوی تاکید کرد و خواستار برخورد جدی با متصرفان زمین های دانشگاه دولتی خوی شد.
بخشی از اراضی دانشگاه خوی توسط برخی افراد به صورت غیرقانونی تصرف و تفکیک شده است که موضوع بازپس گیری این اراضی از طریق قانونی در حال پی گیری می باشد.
در این جلسه مسئولان خوی بخصوص امام جمعه، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار خوی بر رفع و خلع ید از افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف زمین های پیرامون متعلق به دانشگاه دولتی خوی کرده اند تاکید کردند.
در ادامه این جلسه مسئولان با حضور در محل دانشگاه و انجام بازدید میدانی از زمین های اطراف آن، از نزدیک در جریان روند ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک های صورت گرفته در این اراضی قرار گرفتند.
احداث ساختمان دانشگاه دولتی خوی از سال 89 کنلگ زنی و شروع شده است.
7128/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن