تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوت: سرمربی آینده تراکتور باید شخصیت اجتماعی بالایی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشکسوت: سرمربی آینده تراکتور باید شخصیت اجتماعی بالایی داشته باشد تبریز - ایرنا - پیشکسوت و بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سرمربی آینده این تیم باید علاوه بر شاخص های فنی بالا از شخصیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار باشد.


علی اکبر ذوالمجیدیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جایگاه تراکتورسازی در فوتبال کشور، اظهار کرد: کسی که می خواهد بر مسند مربیگری این تیم پرهوادار تکیه کند باید درابعاد مختلف ورزشی و اجتماعی دارای مزیت های عینی باشد.
وی افزود: تحصیلات عالی، سابقه درخشان، مدارک بالای مربیگری و از همه مهمتر توانایی ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمی با هواداران از جمله ویژگی های مهم سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی باید باشد.
ذوالمجیدیان گفت: در صورتی که فرد انتخاب شده برای هدایت سرخپوشان تبریز یکی از این ویژگی ها را نداشته باشد کسب نتایج شایسته و ارایه بازی های زیبا و تماشاگر پسند نیز دور از تصور خواهد بود.
وی از اینکه باشگاه تراکتورسازی پروسه گزینش سرمربی جدید را طولانی کرده است، انتقاد کرد و گفت: نباید انتخاب سرمربی تیم افزون بر یک ماه به طول بیانجامد چرا که هر چقدر این موضوع طولانی شود مجموعه تیم و باشگاه متضرر خواهد شد.
هافبک خلاق دهه 70 تراکتورسازی ادامه داد: در هر حال انتخاب سرمربی جدید از میان گزینه های محدود داخلی و خارجی باید در فرصت اندک صورت پذیرد و چنانچه این امر از سوی باشگاه بیش از این طول بکشد، بسیاری از فرصت های مناسب آماده سازی تیم و فعالیت در بازار نقل و انتقالات از بین می رود.
ذوالمجیدیان از تراکتورسازی به عنوان تیمی پرهوادار همراه با حاشیه های متعدد یاد کرد و افزود: مسوولان باشگاه باید متوجه باشند که در صورت انتخاب نشدن سرمربی جدید در سریع ترین زمان ممکن، حاشیه های دامنه دار و فلج کننده تیم را به شدت تهدید خواهد کرد.
وی نقش هواداران در تیم های بزرگ از جمله تراکتورسازی را پررنگ تر دانست و اظهار کرد: باید در گزینش سرمربی جدید تیم نظرات حداقلی هواداران نیز مورد لحاظ قرار بگیرد.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن