تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتکاف بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین آیت الله باریک بین:
اعتکاف بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت روحیه و معنویت در افراد است.



به گزارش خبرنگار مهر، گردهمائی ائمه جمعه عصر شنبه در دفتر امام جمعه شهر محمدیه با حضور امام جمعه قزوین برگزار شد. آیت الله هادی باریک بین در این مراسم اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف امسال پرشورتر از سالهای گذشته بود که بیانگر گرایش خوب آینده سازان کشور به برنامه های مذهبی است. وی افزود: به رغم هجمه های گسترده دشمنان استقبال از مراسم اعتکاف نشان داد جوانان ما اعتقادات و باورهای مذهبی قوی دارند و هیچگاه اجازه نمی دهند فرهنگ غرب بر باورهای مذهبی آنها تاثیرگذار باشد. آیت الله باریک بین تصریح کرد: امیدواریم در مناسبت های مذهبی و دیگر ایام سال نیز شاهد حضور جوانان و نوجوانان در مساجد به عنوان بهترین کانونهای فرهنگی باشیم و مسئولان نیز برای کیفی شدن برنامه های دینی برنامه ریزی مدونی داشته باشند. امام جمعه قزوین با اشاره به روند رو به رشد توسعه استان تصریح کرد: خوشبختانه استاندار قزوین همه تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی استان بکار بسته که امیدواریم با همدلی و وحدت همه مدیران و مسئولان استان بتوان به توسعه استان شتاب بیشتری بخشید. نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از مسئولان استان انتظار داریم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش مضاعفی برای رسیدن به موفقیت بکار گیرند. در ادامه آیت الله علی اسلامی به بازگشایی حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: این حوزه بستر خوبی برای تحصیل علوم دینی برای بانوان علاقه مند است که امیدواریم از این فرصت برای ارتقاء سطح دینی و علمی بخوبی استفاده شود. امام جمعه تاکستان یادآور شد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید همه مسئولان فرهنگی تلاش کنند که مسئله فرهنگ اسلامی را در جامعه بخوبی ترویج و تبیین کنند.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن