تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان: اعتبارات امسال به پروژه های قابل بهره برداری اختصاص می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار زنجان: اعتبارات امسال به پروژه های قابل بهره برداری اختصاص می یابد زنجان- ایرنا- استاندار استان زنجان گفت: اعتبارات به پروژ های بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی که در مدت زمان کمتری قابل بهره برداری باشند در سال جاری اختصاص می یابد.


به گزارش ایرنا جمشید انصاری روز شنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی افزود: نباید اعتبار به پروژهایی اختصاص یابد که پیشرفت فیزیکی آنها خیلی کمترک است مگر اینکه پروژه هایی دارای مطالبات باشند.
انصاری با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبار برای پروژه ها صد در صد نیست ابرازکرد: تخصیص اعتبار و اتمام پروژه ها طرح ها باید برای دو سال برنامه ریزی شود و با پیش بینی برای کسری بودجه برای سه سال زمان بر خواهد بود.
وی اظهارکرد: بر اساس بررسی های انجام شده دستگاه های ملی تعهدات خود را در خصوص اجرای پروژه ها به طور مطلوب انجام نداده اند که با توجه به این مهم، این پروژه ها از تخصیص اعتبار خارج شده و باید دستگاه های متولی گزارشی از آنها ارایه دهند.
استاندار استان زنجان گفت: دستگاه های اجرایی در تامین اعتبار تنها به اعتبارات دولتی تکیه نکنند بلکه از روش های دیگری برای تامین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.
انصاری با بیان اینکه با استناد به ماده هشت قانون کشوری، حقوق بر اساس پست سازمانی تعیین می شود نه بر اساس نیروها، تصریح کرد: مدتی است که این موضوع برعکس شده و حقوق و مزایا بر اساس تعداد شاغلان در دستگاه های اجرایی پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که نیروی مازاد دارند علاوه بر تحمیل هزینه و بودجه اضافی از بخش های مربوط به رفاهی و غیره نیز مبلغ بیشتری دریافت می کنند.
انصاری یادآورشد: تخصیص اعتبار به پروژ هایی که سریع به بهره برداری می رسد به معنی بدون تکلیف ماندن بقیه پروژه ها نیست بلکه این پروژ ها برای واگذاری تعیین تکلیف خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری زنجان نیز گفت: پروژهایی که در سطح استان زنجان نیمه تمام و کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیک دارند واگذار، و ساختمان های مازاد بعد از تغییر کاربری برای فروش در بودجه سال جاری امکانپذیر است.
رحیم عصفوری با اشاره به توزیع اعتبارات استانی افزود: اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای 99 میلیارد و 900 میلیون تومان است که از این مبلغ 48 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبارات استانی و دو درصد از دارمدهای نفتی 32 میلیارد تومان است.
وی الزامات بودجه را حدود 18 میلیارد و 300 میلیون تومان ذکر و کل اعتبارات هزینه ای را 90 میلیارد تومان بیان کرد.
7325/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن