تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت احوال فارس پیشتاز کشور در صدور کارت هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ثبت احوال استان فارس خبر داد: ثبت احوال فارس پیشتاز کشور در صدور کارت هوشمند خبرگزاری پانا: محسن نعمتی گفت: ثبت احوال فارس با صدور 14هزار کارت هوشمند ، در این زمینه بین استانهای کشور پیشتاز است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 14:33



به گزارش خبرگزاری پانا؛ مدیرکل ثبت احوال استان فارس در حاشیه افتتاح دفتر ثبت احوال خشت کازرون اظهار داشت:در تمام مناطق شهری و روستایی فارس تجهیزات لازم بمنظور صدور کارت هوشمند آماده شده است .
وی یکی از اهداف ثبت احوال استان را سرعت بخشیدن به ارایه خدمات سجلی به مردم و جلوگیری از تلف شدن وقت مردم در فرایند کاری عنوان کرد. نعمتی از دیگر اهداف راه اندازی ثبت احوال در بخش خشت را تسهیل و دسترسی ساده مردم به اطلاعات شخصی خودشان که در آرشیو الکترونیکی ثبت احوال موجود است ، بیان کرد: با استفاده از این ظرفیت می شود در کوتاه ترین زمان ممکن بدون مراجعه به مرکز شهرستان اطلاعات مورد نیاز را دریافت کرد . نعمتی گفت: در سال 93 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در صدد هستیم در حوزه فرهنگ همایش مهندسی فرهنگ نام ونام گزینی با همکاری حوزه ودانشگاه را دنبال کنیم چون در هرشهر واستان انتخاب نام بیانگر فرهنگ آن منطقه است .
در این مراسم حمید رضا گرامی فرماندار کازورن هم با اشاره به اهمیت راه اندازی اداره ثبت احوال در خشت گفت :امیدواریم با هدف سرعت بخشیدن به کارهای مردم سایر ادارات هم بتوانند اقداماتی در راه اندازی ادارات مشابه صورت دهند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن