تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت احوال زنجان جزو چهار استان برتر کشور دربرگزاری آموزش های لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان: ثبت احوال زنجان جزو چهار استان برتر کشور دربرگزاری آموزش های لازم است خبرگزاری پانا: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: این اداره کل در برگزاری دوره های آموزشی سال گذشته جزو چهار استان برتر کشور معرفی شد
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 11:45



 به گزارش سرویس خبر پانا، سید موسی متوسلین با بیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: در این مدت 20 هزارو 232 ساعت دوره آموزشی برای همکاران این اداره برگزار شد. وی ادامه داد: از این مجموع 17 هزارو 206 ساعت مربوط به دوره های غیرحضوری، یکهزارو 616 ساعت مربوط به دوره های درون سازمانی حضوری و یکهزار و 410 ساعت نیز مربوط به دوره های برون سازمانی حضوری بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با قدردانی از زحمات مسوولان این دوره های آموزشی، گفت: کسب این جایگاه مرهون تلاش های بی وقفه کارشناسان مرتبط این اداره است.

متوسلین، بالا بردن سطح دانش و مهارت کارکنان ثبت احوال، افزایش بهره وری همچنین کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع را از اهم اهداف برگزاری این دوره ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم آموزشی دوره هایی در نظرگرفته شده که پس از تعیین اساتید از سوی اعضا در شش ماهه اول سال جاری برگزار می شود.

متوسلین افزود: تلاش می شود این دوره ها در سال جاری با جدیت و تلاش بیشتر برگزار شود تا بتوان تاثیر این آموزش ها را در بین فراگیران ارتقا داد. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن