تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816769944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج: پل های ارتباطی مردم و مسوولان باید تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار کرج: پل های ارتباطی مردم و مسوولان باید تقویت شود کرج- ایرنا- معاون استاندار البرز و فرماندار کرج با اشاره به نقش روابط عمومی های در تقویت ارتباطات اجتماعی و اداری گفت: پل های ارتباطی بین مردم و مسوولان باید تقویت شود.


به گزارش ایرنا،ˈ محمد تقی ایرانیˈ روز شنبه در همایش مسوولان روابط عمومی های ادارات استان البرزافزود: بخش مهمی ازارتباطات و تعامل بین مردم و مسوولان از طریق روابط عمومی ها به وجود می آید.
وی ادامه داد: مسوولان وکارکنان روابط عمومی ها با توجه به اینکه از جنس مردم و کارمند دولت هستند دارای نقشی دوگانه بوده که می توانند در ارتباط بیش از پیش مردم با دولت موثر واقع شوند .
ایرانی گفت: روابط عمومی ها به خوبی از کاستی ها ، ضعف ها و محدودیت های دستگاههای اجرایی مطلع هستند، بنابراین ضمن انعکاس بازخوردها باید برای آگاهی بخشی بیش از پیش تلاش کنند.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها ضمن اینکه دولتی هستند از ارکان مهم ارتباط با مردم بشمارمی روند که باید از این ظرفیت بهره کافی را برد.
فرماندارکرج با اشاره به سابقه تاسیس واحدهای روابط عمومی در جهان و ایران گفت: این بخش مهم در ادارات وسازمانها جایگاه ویژه ای دارد و می تواند با این جایگاه خود در تکریم ارباب رجوع موثر واقع شود.
ایرانی کار روابط عمومی را فراتر از هنر دانست و افزود: روابط عمومی دانشی است که تخصصی بوده و باید اهل فن در آن گمارده شوند.
وی یادآورشد: روابط عمومی قلب سازمانها بشمارمی رود و با مسوولیت پذیری اجتماعی همراه است .
فرماندار کرج ، شناسایی مشکلات سازمانها از جمله فعالیت های روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی باید به این نکته توجه کند که مردم نقش اصلی را در حکومت اسلامی بازی می کنند.
***برنامه ریزی مسوولان با کاهش فاصله مردم با دولت مطلوب تر می شود
ایرانی با تاکید براینکه باید مردم را به دولت نزدیکتر کرد، افزود: روابط عمومی ها در این موضوع نقش مهمی را ایفا می کنند و باید این بخش اساسی سازمانها باید جدی گرفته شود .
وی یادآورشد: امروزه در برخی از روابط عمومی ها شاهد حجم گسترده ای از کارمندان هستیم که هریک به فعالیتی از جمله برید جراید، رصد سایتها ، بررسی تقویم برای نصب پوستر مشغول هستند درحالی که کار روابط عمومی این نیست .
فرماندار کرج تاکید کرد: برای توسعه جایگاه روابط عمومی ها باید در ادارات و سازمانها گام علمی و عملی برداشته شود .
*** ارتباطات آینه تمام نمای یک سازمان است
دبیر شورای روابط عمومی های استان البرز نیز دراین همایش با اشاره به تاریخچه ارتباطات گفت: ارتباطات آینه تمام نمای یک سازمان بوده و بدین جهت بخش روابط عمومی در سازمانها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
ˈمحمد توحید لوˈ افزود:باید با نگاهی ظریف به بخش مهم روابط عمومی در سازمانها و ادارات توجه داشت چراکه این بخش مهم در معرفی سازمانها نقش موثری ایفا می کند .
وی روابط عمومی ها را ابزاری مدیریتی برای فعالیتهای الکترونیکی برشمرد وادامه داد : این بخش مهم در تصمیم گیرهای سازمانی نقش سازنده ای دارد و درارتباطات درون وبرون سازمانی تاثیر گذار است .
توحید لو تاکید کرد: روابط عمومی های دستگاه های مختلف استان به خاطر جایگاه ویژه و تخصصی خود نقش بسیار مهمی در انعکاس ظرفیتهای مختلف دارند که باید این مهم را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.
وی یادآورشد: امیدواریم در سایه حمایت و همراهی مدیران و مسوولان، اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی ها بتوانند اقدامات موثری در تقویت این بخش انجام دهند.
دراین همایش ˈفرید نجف نیاˈ مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز نیز به نمایندگی از سایر مدیران روابط عمومی این استان به بیان مشکلات موجود دراین بخش مهم سازمانی پرداخت .
راه اندازی تعاونی مسکن روابط عمومی ها ، تامین بودجه لازم برای ارایه فعالیتهای فرهنگی در روابط عمومی ها ازجمله مواردی بود که از سوی این مدیر روابط عمومی مورد تاکید قرار گرفت .
در پایان این نشست کارگاه آموزشی با حضور یکی از اساتید دانشگاه با موضوع برقراری ارتباط مناسب روابط عمومی ها با ارباب رجوع به ویژه خبرنگاران برگزار شد.ک/2
2818/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن